05 Mei, 2012

JAWAB MANA DATANGNYA DANA UNTUK BERSIH? KETUA PENGGANAS WAJIB JELASKAN...


SEMUA ORANG ISLAM TERUTAMA MELAYU MAHU ANWAR DAN REJIM PENGGANAS MALAYSIA PAStat Dan Pu Ki 'R' masih belum jawab, tak kira ler kalau nak digambarkan DANA tersebut ikut HUDUD yang selama ini dipermainkan oleh mereka sendiri, malah mempersendakan Hukum Allah. Tolong jawab dengan tepat dan yakin tentang MANA DATANGNYA DANA UNTUK BERSIH?

Selagi tidak terjawab bermakna memang BENAR lah BERSIH ditaja dan di biayai oleh YAHUDI, memang benar ler seperti yang diperakui oleh ketua pengganas nom 2 Am BIG 'A' yang amat berterima kasih keatas pertubuhan yahudi yang dikenali sebagai NDI, tanpa segan silu untuk berselindung dia kini makin berani mendedahkan kisah sebenar dari mana datangnya dana, bukan sikit duit tu... Jadi dengan memperakui dari mana datangnya dana setidak-tidaknya boleh memuaskan hati TUKANG KASI, Malah bagi pemberi pun tak perlu berselindung lagi, dengan berani menghebahkan kepada dunia bila menaja BERSIH, taktik begini adalah signal kepada dunia seolah mereka sudah punyai hak untuk menceroboh Malaysia seterusnya berkuasa selama mana yang boleh. Tanpa berselindung

Lihat saja bagaimana Palestine yang dijajah mereka, semua rakyat cukup sedar dan faham kenapa sehingga kini aljubri masih tidak mahu mengecam tindakan Israel! Kerana apa? Tentunya sebab utama ialah beliau perlukan dana yang besar untuk menjadikan ketua pengganas malaysia ini menjadi perdana menteri dan kemudian dapat membalas budi baik si Tokey Penaja. Ini terbukti bila global research dengan berani mendedahkan (klik)

Following documented cases of United States-based organizations funding pro-opposition civil society groups associated with civil unrest in Russia [4] and the Middle East [5], Chairperson Ambiga Sreenevasan acknowledged that the Bersih coalition received financial support from the National Democratic Institute (NDI) and the Open Society Institute (OSI) [6]. An article published in the New York Times entitled "U.S. Groups Helped Nurture Arab Uprisings" reveals organizations such as the National Democratic Institute receive funding from the National Endowment for Democracy (NED), a recipient of funds directly from the US Congress [7]. The Bersih Coalition has also received support from the US-based Freedom House [8], an NGO that receives direct funding from the US State Department [9]. While concern over electoral corruption and the various legitimate grievances of Bersih supporters may be entirely justified, the coalition’s association with opposition Political parties and groups financed by the United States government suggests subversion.

Ketua pengganas aljubri dan am Big A tidak perlu risau tentang penyokong mereka yang sudah di peringkat kronik , pencacai ini akan percaya bulat dan menafikan setiap apa yang ada pada Aljubri nie, bagi mereka Aljubri seolah taraf Malaikat, mana tidaknya segala keburukan atau dosa akan dinafikan jika ia berkait dengan Ketua Pengganas mereka, hati dan akal mereka memang sudah rosak begitu teruk sekali, buktinya kalau sekarang ni segala kesalahan termasuk pendedahan tentang penglibatan ketua-ketua pengganas melakukan seks bebas atau songsang sekali pun akan dinafikan sebaliknya macam orang makan nasi kangkang, apa sahaja termasuk kalau kereta sijubri ni pancit pun jawapannya ' INI SEMUA SALAH UMNO'... Orang Gila Pun tak pernah macam nie!


PERCAYA ATAU TIDAK PENCACAI MEREKA TENTU TIDAK AKAN JAWAB ATAUPUN DI MINTA DIJAWAB! Selagi mana desakan oleh rakyat sekalipun pastinya DARI MANA DATANGNYA DANA UNTUK BERSIH? Tidak akan terjawab atau dijawab Oleh sesiapa pun sekalipun bukan main lantang menyalak macam anjing kononnya mahukan HUDUD atau Islam didahukukan dalam perjuangan. Sudah jelas mereka ini kaki angguk malah petahankan ketua pengganas mereka dalam memperjuangkan Yahudi yang sekarang ni boleh terbahak-bahak melihat kelaku orang melayu bercakaran dengan bangsa sendiri... Nyata mereka berjaya hancurkan islam dan melayu diMalaysia dengan begitu mudah tanpa penglibatan mereka disini, wang ringgit sudah cukup untuk memecah belahkan Rakyat Malaysia.

Sebenarnya bila pengganas-pengganas ini yang mencaci maki terutama UMNO yang kononya parti rasuah secara sedar atau tidak Mereka lagi jijik dari yang difitnah, bukan sekadar rosak akhlak malah ditamu atau terima rasuah dari YAHUDI untuk bercakaran atau membunuh sesama islam untuk mereka (yahudi)

Sekupang percaya BERSIH sekalipun dapat mencacat angka 25 ribu (tafsiran global research) mahu digambarkan seolah rakyat oleh ketua pengganas Aljubri ini tidak seperti yang dinilaikan oleh rakyat yang anggap BERSIH menjijikan. Tidak keterlaluan bila ketua Pengganas ingat selain dari pencacai diA juga akan berfikir mengunakan lutut, bodoh dan banggang yang boleh disuruh angguk ikut perintah, besar mana sangat kalau 25 ribu dengan yang hampir 20 juta lain penggundi yang tidak ikut serta BERSIH yang ditaja yahudi. PRU 13 pastinya akan terjawab.

Nyata si muslimah Am big A memang dan ketua pengganas Aljubri sebagai tukun atau talibarut yahudi untuk dapatkan dana menghancurkan malaysia. Nampaknya mengikut perancangan seperti yang dirancang yahudi, sebelum ini juga telah didedahkan rancangan sulit NDI bagaimana cara dan latihan untuk menawan Malaysia untuk yahudi, seperti sekupang pernah dedahkan sebelum ini (Klik)

Jadilah jantan yang bertelor dan ikhlas demi Islam dan jawab bagaimana datangnya DANA untuk bersih, bukankah kita perlu tahu dari mana sumber dana tersebut? Jangan lah mersakan semacam perjuangan demi islam sebaliknya ayat yang sesuai adalah JADI ANJING YAHUDI. Tolong tanya ketua pengganas yang diangungkan, dari mana datangnya dana setidak-tidaknya Lebih 30 juta ringgit bagi menjayakan BERSIH?

APAKAH SEPERTI MANA YANG KITA CUKUP TAHU BILA DUNIA AKHIR ZAMAN BILA MENGHAMPIRI KIAMAT, MAKA AKAN TURUN LAH DAJJAL UNTUK MENGHASUT DAN MEROSAKAN UMAT RASULLULLAH SAW.AJJAL JUGA HAMBA KEPADA ALLAH, DIA TURUN MENGHASUT DIBUMI BERSEORANGAN,MBAGAIMANA DIA MENAKLUK DAN MENYESATKAN UMMAT ISLAM TERUTAMANYA... DIPERKATAKAN SUDAH SEDIA ADA AGEN-AGEN DAJJAL YANG MENANTI MALAH MEREKA SUDAH LAMA MENYESAT DAN MEROSAKAN AKIDAH RAKAN SEAGAMA MEREKA. JADI TIDAK HAIRAN LAH APABILA LEBIH SEPARUH PEMBAKAR API NERAKA TERDIRI DARI MEREKA YANG BERUPA ALIM ULAMA, DIJADIKAN BAHAN PEMBAKAR KERANA MEREKA LAH YANG BERUPA WARAK SEBALIKNYA MENJUAL AGAMA DEMI KEPENTINGAN DIRI SENDIRI... NAUZUBILLAH...

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND