01 Mei, 2012

TAK KER HARAM JADAH! MAK BAPAK MUSLIMAH KONON... KAHAK PTUIHHH!!!

Muslimah atau bapak warak atau memang Kimak HARAM JADAH sengaja mahu bunuh anak sendiri. Dah ler tau umur berapa yg boleh berpolitik, yang pegi dengor dan ikut Haram Jadah suruh bawak anak ikut pemberontak kononya sebagai benteng perisai manusia masa di Bersih. Memang let korang ler haram jadah memperjudikan keselamatan dan nyawa anak sendiri.

Memang layak ler korang bukan sebagai Mak Bapak tetapi syaitan dan jadi pencacai kepada petualang zoinis. Lebih keji lagi dari Firaun! Bodoh dan banggang ikut sesangat arahan KETUA PENGGANAS supaya boleh bawak anak-anak sebagai benteng atau lebih tepat lagi ialah senang bunuh anak sendiri

Pakai otak ler, bukan tak tau umur 21 tahun keatas yang dibenarkan berpolitik. Dah kalu tak nak nagi anak tu hidup jangan ler beranak gampang oii!
Memang otak korang dah rosak sampai sanggup pertaruhkan nyawa anak-anak kecil yang diusung ke perhimpunan pemberontak yang di pimpin oleh ketua pengganas si Aljubri nie,

Tengok ler gambar budak ni yang menangis dengan baju Bersih. Memang mak bapak ni boleh diketegori sebagai anjing dan babi ker yang layak dipanggil korang. Akai kat kepala lutut betui ler... Macam ni yang dikatakan Muslimah? Perjuangkan Islam? Dalam masa yang sama nampaknya korang nak bunuh anak sendiri, cuba bayangkan bila orang panik berasak asak lari, tak ker mati anak ni dipijak pengganas yang diarah ketua rusuhan ambiga dan ketua pemberontak aljubri. Mati sia sia jer anak kecik yang tak berdosa nie.

Memang ler kalau dah jafi bari nak menyesal, lain pulak dengan ketua perusuh negara dan ketua pemberontak yang sebenarnya memang nak anak korang tu mampos supaya senang sikit dia boleh menunding jari kat UMNO dan BN. Dia peduli apa kalau anak korang nak mampos. Lagi seronok adaler... Boleh buat modal hentam kerajaan sebagai zalim...

5 ulasan:

rockybruM berkata...

bodo la lu..

Okay la juga dari lu jadik ANAK HARAM melayu penakut....

Jenis melayu anak haram angguk kat kote UMNO ko manjang..

BODO LA LU! peliaq kecut btul..

sord87 berkata...

kesian bebudak ni yang belum tahu apa2,nasib baik air kalau gas pemedih mata....

Tanpa Nama berkata...

Lu la bodo rocky brum, jadi barua ambiga kasi bunub anak bangsa, apa lu sudah jilat cipap ambiga ka? Elok lu bawak anak lu, bapak lu, atok lu biar mampos kena pukul lagi baik. Lagi pun org macam lu memang jenis cibai, sapa suka boleh pakai, lu punya amak kakak boleh sedekah dekat kote 7 inci biar itu juburi kasi belasah......... Ekekeke

Tanpa Nama berkata...

MANUSIA YANG HILANG AKAL DAN HILANG HATI, MEREKA SEBAGAI IBU BAPA YANG TIDAK LAYAK DIPANGGIL ANAK-ANAK IBU ATAU BAPA

KALAU BEGINI CARANYA MEMBUNUH ANAK SENDIRI, MAKA BUKAN LAGI SYURGA DITELAPAK KAI IBU SEBALIKNY NERAKA LAH UNTUK MEREKA

Tanpa Nama berkata...

Ibu dungu namanya, apa punya ibu kah ini. terlalu taksub berpolitik hinggakan sanggup menggadai anak untuk memperjuangkan politik bodoh.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND