16 Mei, 2012

CUBAAN BERSHIT GAGAL DI LONDON, KUNCU AMBABIGA KANTOI



Apa pun huraiannya, jelas ini perancangan jahat dari puak-puak cacaian AMBABIGA dan ALJUBRI yang memasang kuncu supaya dpat memalukan DS Najib semasa lawatannya di London, tanpa sebarang arahan tentu ianya tak akan terjadi, apa lagi pencacai mereka kali ini merupakan pelajar yang tak berapa kerat.

Baru-baru ini memang beberapa kegagalan jelas terutama bila himpunan Ulangtahun sambutan 66tahun UMNO yang berjaya mengumpul 6 kali ganda dari perhimpunan perusuh BERSHUT oleh AMBABIGA dan ALJUBRI TAJAAN YAHUDI sehingga kini masih lagi pencacai Bershit masih tidak berpuas hati dengan cubaan memanipulasi dan spin cuba membuat fitnah kononnya kegagalan diperhimounantersebut dan masih cuba memutar belitkan kononnya semua penipuan yang dirancang oleh UMNO.

Bagaimana sekalipun rasanya Cubaan pencacai upahan aljubri nie nampaknya masih gagal, mana boleh ditopu dengan nyata sebab yang hadir semasa perhimpunan seramai 120 ribu sendiri yang menjadi saksi perhimpunan tersebut

Ds Najib dalam ucapan nya di london semasa bertemu rakyat Malaysia di london menjelaskan bahawa perhimpunan tersebut di stadium bukit jalil boleh diadakan dengan aman sehingga kehadiran mencapai raysan ribu yang hadir dengan aman dan tiada sebarang rusuhan pun berlaku. Belaiu juga mengulangi cabaran dan tawaran sebelum itu untuk BERSIH menggunakan Stadium dan sebaliknya merusuh dijalanraya.

Ternyata 3 kerat penyokong upahan BERSHIT akhirnya senyap dan angkat kaki sebab malu, amik ko dapt MALU FREE jer! Baru ada akai anak murid Ambabiga dan Aljubri nie, nampaknya rakyat dah mula sedar sapa yang dijalan yang benar... Teman juga dimaklumkan antara sebab kehadiran lebih ratusan libu di bukit jalil juga adalah kerana geram dan mahu menunjukan sokongan keoada kerajaan dan mahu tunjukqn kepada BERSIH yang ini sebenarnya suara rakyat.

Apa lagi rancangan Aljubri dan Ambabiga bila kantoi macam nie...rasanya memang mood dua guru besar kepada pencacai BERSIH tak senang duduk nampaknya, mana taknya sponser mesti merah muka keluar budget puluhan juta untuk bershit

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND