09 Mei, 2012

SORRY BRO! KALI NIE GUA TAK SETUJU DENGAN TUN MAHATHIR!


Sorry ler bro... Kalau lu orang antara yang memang sanjung Tun, gua tetap tak setuju dengan TUN pasal Anwar menjadi pilihan Amerika, memang gua tak setuju 100%, rasanya Tun punya pendapat memang tak boleh terima, gua rasa dia juga manusia, dia juga ada silapnya, tak semestinya apa saja pendapat dia berfakta, tak betul tu bila Tun kata Anwar Calon Pilihan Amerika...

Pendapat gua lain bro, gua tak setuju, pendapat gua ANWAR ADALAH CALON PILIHAN AMERIKA DAN YAHUDI... hehehe rasanya lu orang pun tentu setuju dengan gua, aljubri bukan saja jadi Pilihan Amerika tapi Yahudi jugak. Ishhh mana boleh amerika jer, yahudi pun kena sebut jugak sebab haram jadah yahudi ni pun yang keluar modal, NDI sekarang tengah celebrate sebab dajjal besar sudah wujud untuk hancurkan Islam dan bangsa!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND