25 April, 2013

STOPA SPENDA : CER CARI BENDA YANG SAMA!!!


Nak tanya jugak tak kan buat tak tau jer kes Spenda Stopa yang makin panas sebelum nie... nampaknya tak jadi apa pun pada yang pelakunya, ehhh senang sangat PAS letak hukum ikut Tuan Guru ker pulak, tak ke nak cerita pasal hukum nya dari segi hudud?

Macam buat lupa pulak dema nie, malah siap boleh bagi jadi calon lagi... dema ni biar betui, tak kan dah halal pulak kalau buat zian dan liwat, nampak sangat Parti Islam konon yang nampaknya macam nak angkat Islam sebaliknya menjadika Islam begitu mudah disundalkan dengan hanya dari arahan tuhan Tok Guru jer?

Agak-agak ler yop! tak nak ker sembang pasai bini yang main kena bayor?
tak nak sembang ker bini yang tak bertudung?
tak nak ker sembang bini yang kena main kat hotel?
tak nak ker sembang pasal dosanya buat cam ie?
tak nak ker sembang pasal hukum yang sepatutnya?
taka nak ker sembang pasal patut dihukum sepatutnya...

Nampaknya setakat mana perjuangan Islamnya dan bukan soal, semenjak dua nie yang ada berkawan dengan si kaki Leee wart pekara main bini yang kena bayor, yang di hotel, yang tak bertudung, yang baru jer  sah ada tittle bini (selepas keluar video) dan macam-macam lagi bukan pekara besar, Lee wart boleh halal apa lagi main lain jenis? macam nie yang kata otak kuning dah merasuk kat dalam otak lebai... lebai PAS ler yop!!!

4 ulasan:

Awanama berkata...

sebab tu ramai masuk agama PAS sebab dlm PAS boleh sex puas2 !! sebab tu ramai GAY sokong PKR sebab dlm PKR boleh main bontot puas2....

Awanama berkata...

bukan omega la

Awanama berkata...

TAK sabo nak masuk PAS boleh masyuk syorga dan boleh tikam muslimah tanpa dosa macam Stopa All Lee. Seronok nya dunia seks dalam PAS

Awanama berkata...

Bodo la lu, lu masuk PAS boleh kongkik, lu masuk PKR lu bleh liwat belakang,luMasuk DAP seks free la ma...

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND