05 April, 2013

UPDATE : PANAS BEB, GOMO SAH BERTANDING LAWAN ANWAR IBRAHIM?


Baru jer minggu lepas jumpa dia, sempat jugak tanya dia tak bertanding lawan Anwar Ibrahim ker? Nuar paling takut Gomo, jadi elok ler dia bertanding di Parlimen mana yang Anwar akan bertanding, dah tentu panas bila si jubri nie yang berkempen dengan kencing rakyat merata-rata dan Gomo pulak dah tentu telanjangkan dia pulak

Panas beb kalau Gomo bertanding, satu pekara yang dah tentu kita akan lihat apabila semua Bloggers akan menjadi batalion membalun aljubri, elok jugak bila GOMO akan tentang dimana dia akan bertanding, bior dia tak senang duduk

lagi pun sebelum nie macam haram dia menjaja al kononnya dia nak bertanding di Perak, sekejap di Gopeng ler, sekejap di Gerik ler, sekejap di Lumut ler....sekejap di Permatang Pauh, assyik kencing merata jer dia kat rakyat. elok ler rasanya bukan aku jer tapi ramai lagi yang setuju Gomo bertanding lawan Aljubri... panas  kita bakor jer yop!



Melalui sumber yang sangat dipercayai, Individu yang dituduh sebagai pengendali blog papagomo.com tekad akan bertanding dalam PRU13 untuk melawan Ketua Umum PKR Anwar Ibrahim.
Sumber memberitahu yang invidu yang dituduh sebagai papagomo tersebut telah berhubung dengan SPR bertanyakan syarat dan peraturan bagi melayakkan diri beliau sebagai calon dalam PRU13.

Beliau juga tidak berhasrat untuk bertanding atas tiket BN sebaliknya memilih parti bebas bagi melawan PKR yang mana calonya adalah Anwar Ibrahim.

Ditanya apakah beliau yakin yang dapat mengalahkan Anwar Ibrahim nanti, individu tersebut dengan bersahaja menjawab "kalah sudah pasti, tetapi saya akan minta bantuan papagomo sebenar untuk bantu berkempen dan dedahkan salahlaku Anwar Ibrahim".

Sumber juga berkata, dalam masa terdekat individu tersebut bersama dengan rakan beliau akan ke SPR untuk membeli borang pencalonan.
Difahamkan juga, satu pertubuhan bukan kerajaan akan melancarkan tabung untuk membantu dana bagi menampung perbelanjaan sepanjang tempoh pilihanraya kepada individu yang dituduh sebagai papagomo tersebut.


Cerita penuh di blog Tok Guru 86 (klik nie)

2 ulasan:

TOKGURU86 berkata...

Gomo kata "lawan tetap lawan" "liwat tetap liwat" papagomo vs papahomo

PAPA GOMO berkata...

Papa Homo vs Papa Gomo

Saya akan bertanding melawan Anwar Ibrahim dimana pun beliau bertanding. Saya akan menggunakan tiket calon bebas untuk bertanding pada pru13 ini.

Saya tahu saya tidak sekuat Anwar Ibrahim tetapi apa yang saya lakukan adalah nak menyedarkan rakyat Malaysia bahawa Anwar Ibrahim tidak layak untuk terus berada diarena politik dengan menjadikan rakyat Malaysia mangsa kerakusan politik beliau.

Saya telah mendapat maklum balas dari ramai pihak dan mereka menyuarakan sokongan penuh untuk saya bertanding melawan Anwar Ibrahim. Yb Zulkifli Nordin. Ng Lum Yong, Zahid Mat Arip, Hamizon, Dato Ibrahim Ali, Ezam Mohd Nor,Hassan Ali, dan ramai lagi terutama bekas bekas orang kanan Anwar Ibrahim menyokong penuh untuk saya bertanding menentang Anwar Ibrahim.

Pada PRU13 ini perlawanan diantara saya dengan Anwar Ibrahim akan membuka mata rakyat siapa Anwar Ibrahim. Segala pendedahan mengenai beliau akan didedahkan dengan bantuan rakan rakan saya terutama bekas orang kanan Anwar Ibrahim yang tahu sumber keewangan Anwar Ibrahim hasil dari rompakan yang beliau lakukan sewaktu menjadi Menteri Keewangan.

Isu utama yang saya akan bawa pada PRU 13 ini adalah betapa Korupnya Anwar Ibrahim merompak wang negara sewaktu beliau menjawat Menteri Keewangan dan Timbalan Perdana Menteri. Segala galanya akan didedahkan untuk tontonan umum dan saya juga sudah mendapat maklum balas dari pelbagai pihak untuk berkerjasama bersama saya dalam menyedarkan kepada rakyat Malaysia untuk menolak Anwar Ibrahim termasuk Datuk Murad bekas Gabenor Bank Negara.

Mungkin Anwar Ibrahim akan bertanding dikawasan Majoriti Cina dan saya sememangnya amat mengalu alukan beliau bertanding di luar permatang pauh kerana inilah kesempatan saya dan rakan rakan untuk mendedahkan agenda sulit Anwar Ibrahim yang akan melakukan sesuatu jika beliau menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Kalah sudah pasti namun misi saya adalah menyelamatkan Malaysia daripada hancur ditangan manusia bernama Anwar Bin Ibrahim.

Dalam masa terdekat ini satu kutipan tabung akan dilancarkan bagi membantu saya untuk bertanding menentang Anwar Ibrahim. Al maklum saya bukan ada duit untuk pekara sebegini apatahlagi dengan kekuatan Anwar Ibrahim yang mempunyai kekayaan berbilion bilion berbanding saya. Namun inilah perjuangan yang saya akan lakukan demi rakyat Malaysia.

Save Malaysia from Anwar Ibrahim.

Lawan Tetap Lawan

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND