04 Ogos, 2013

JENIS MANUSIA YANG MAKAN DAGING MANUSIA


Menurut salah seorang Aghoris yang ditemuramah seorang wartawan Australia, cannabis mahupun alkohol adalah penyumbang utama atas 'keberaniannya' mengunyah daging manusia! Dengan halusinasi dan mabuk, seorang Aghoris mampu mengelak rasa mual dan rasa luar biasa ketika makan daging manusia terutama daging yang sudah membusuk. Itulah salah satu cara mematikan segala rasa untuk dapat menikmati daging manusia.
Para Aghoris atau disebut juga cukup dengan Aghor, umumnya tinggal di tepi sungai Gangga tidak jauh dari tempat-tempat pembakaran. Mereka meninggalkan kesenangan duniawi dan hidup secara natural, dan makan apa-apa yang terdapat di hadapannya.
Untuk menjadi seorang Aghor tentulah tidak mudah, perlu melalui ritual-ritual khusus yang diberikan oleh gurunya, sebagai tahap awal seperti: minum air atau makan abu mayat pembakaran, kemudian melumuri seluruh badan mereka dengan abu mayat, serta calon Aghori harus mencari tengkorak kepala manusia yang banyak bertaburan di sepanjang sungai Gangga untuk dijadikan mangkuk suci dan sebagai tempat minum seharian.
Mereka juga tidak boleh berkahwin namun boleh melakukan hubungan seksual dengan perempuan mana-mana dengan syarat tidak boleh ejakulasi ketika melakukan bubungan seksual tersebut. Dan konon para Aghori ini tidak susah untuk mencari perempuan yang rela tidur dengannya kerana banyak wanita yang rela menyerahkan diri kepada mereka. Para perempuan tersebut malah bangga jika berjaya melakukan hubungan badan dengan orang suci ini.

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND