31 Ogos, 2013

KENAPA PR PIMPINAN ALJUB BERIYA SANGAT SOKONG ALTANTUYA?



Teman bagi komer tengok gambor nie dan tentunya tak payah teman minta jawabnya.. Selama ini kenapa Pakartun Roket terutamanya tahap gaban cai dema ke merata pelusuk mahu menyakinkan bahawa keterlibatan Najib dalam pembunuhan altantuya. Mamak roti canai pun tau betapa busuk perutnya dema...tak lain tak bukan tentunya nakmemalukan PM DS Najib Tun Abdul Razak. Itulah puncanya yang sebenarnya penghalang besar kepada aljubri yg tahap tertinggi berkehendakan dan berkemahuan sebagai Perdana Menteri. Sekali pun dah kutup cai dikencingnya tetapi masih lagi dia dengan jeninnya 19 september yang tak berTAHUN...


Siapa sebenarnya altantuya? tak payah lah teman dedahkan, tengok lah sendiri gambar yang ada berkenaan siapa Altantuya sebenar...  pelik kan? Datin Seri Rosmah contohnya sampai sekarang kita boleh tengok dan dengor betapa mulut longkang bin bangkainya dia orang mengutuk dan seolah jauh sesat sebagai seorang manusia yang berbangsa melayu dan beragama Islam. Bukan sekadar kutuk, caci, maki hamun malah sampai sanggup doakan supaya ditimpa kecelakaan  kononnya berteraskan syariat Islam dibumi Malaya. bukan sehari dua tapi nampaknya berpanjangan sebolehnya macam berterusansehingga dunia kiamat!

Kaitan Rosmah yang mereka hasut kepada rakyat seolah kifayah bagaikan jika tidak akur maka Malaysia bakal hilang dari peta dunia... Semuanya hanya kerana Rismah Tak bertudung...Betapa perihatin nya aljubri dan Kuncu haram jadahnya seolah Rosmah tu macam bini dema pulak! Kalaunak dikirakan rakan cai dalam Pakartun Roket pun berlambak yang tak bertudung, kenapa Tak tanya mahfiz dan stopa? Kenapa tak kecoh lak pasal bini rakan? Ishhhh pelik tu...

Kalau nak dikira soal rambut dan video abang-abang gagah membalun yang hebat sesangat tu tak lak nak kecoh, bukan setakat bakal bini, Dolly Made in China, bini orang malah bukan bini jer dengan laki bini pun dia balun tak ker nak bandingkan betapa dosa besarnya dengan kerana tak bertudung? Atau mungkin teman tertinggal dalam hukum ker? Mungkin dosa tak bertudung lebih besar dengan dosa dema membalun... 


Pelik masih pelik sehingga kini, kalau orang lain tak bertudung pun Dema dah menyalak macam anjing kurap dapat tulang babi, ini macam mana lak altantuya yang bukan jer tak bertudung siap tak cukup kain bukak segala buka yang boleh di tonjolkan segala Tak Pulak dema nak menyalak? Kalau  ternampak rambut pun dia menjerit macam mahu hukum seberat-beratnya tetiba si Altantuya lak tetiba aljub dan rakan menjadi simpati, ishhh apa kehai yop, tak mau nya kalau begini besar pengorbanan mereka pada tuya yang buat toya dema terpacak memang pelik ler yop! Hehehe teman tak dapat bagi jawapan yop tapi komer kena fikir ler kenapa tetiba dema terutama aljub yang melihatkan betapa dia berperikemanusian dengan Tuya, kesian Tuya kerana Toya jer nampaknya...

Mana nak tau mungkin macam peribahasa kita tempat bertanggak lagi dikenang inikan pulak tempat berkasih sayang... Hehehe altantuya.... Bela Tuya Keran Toya kot?


K

2 ulasan:

Awanama berkata...

apa kena mengenanya dgn gambar tu. dah memang org2 kafir tak ada halal haram mendedahkan aurat. mentang2 dia berpakaian camtu boleh dibunuh sewang2nya. tu si rosmah berugama islam wajib tutup aurat yg dah ganyut rumah kata pegi, kubo kata mari yg togel rambut cam antu kobo tu kau tak sibuk pulak..

Awanama berkata...

Ha ha anon ni mesti cai kuat sama kaki juboq, pasal rambut pun hang kalut semacam. Tak payah la hang nak tunjuk alim, aba tu stopa kongkek bini segera kat hotel, lu punya abang anuar balun jalang cina dan banyak lgi yg kita satu malaya tau hang pa hilang teloq lagi hang bisu macam harem

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND