26 Ogos, 2013

TIDUR DENGAN MAYAT ISTERI LEBIH 10 TAHUN HINGGA KINI

Ramai yang berkata cinta tidak mengenal sempadan, tetapi cinta lelaki ini terlalu jauh. Seorang lelaki Vietnam yang telah tidur di sebelah mayat isterinya bagi tempoh bertahu-tahun yang lalu.

Le Van, seorang lelaki berusia 55 tahun dari wilayah Quang Nam, Vietnam, kehilangan isterinya pada tahun 2003. Kerana dia tidak dapat tidur pada waktu malam tanpa memeluk isteri tercinta, beliau tidur di atas kuburnya selama kira-kira 20 bulan. Apabila dia tidak dapat bertahan dari hujan dan angin lagi, beliau mengambil keputusan untuk menggali terowong ke dalam kubur, supaya dia boleh tidur dengan isterinya.

Apabila anak-anak mendengar rancangan gilanya, mereka berusaha bersungguh-sungguh untuk menghentikan dia, jadi Le Van terpaksa memikirkan cara lain supaya dia boleh duduk berdekatan dengan isterinya pada waktu malam. Pada tahun 2004 beliau menganbil mayat isterinya, dibungkus kan kedalam keping kertas dan acuan tanah liat dan meletakkan  topeng dummy di wajahnya. Lelaki itu telah tidur di sebelah isterinya telah mati sejak itu.




Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND