20 Julai, 2013

BUKTI PAS JUGA GUNA KENDERAAN KERAJAAN, MASJID, MALAH KUDAKAN PELAJAR



Ni aku nak kasi tau... sapa saja yang datang ke Kuala Besut tak boleh dinafikan bagaimana sebelum nie PAS bukan main memekak dalam ceramah kononnya Barisan Nasional guna kenderaan Kerajaan untuk berkempen, aku bukan nak amik tau pun tapi agak-agak ler kalau sapa sahaja yang datang disini pasti nampak bagaimana PAS guna kenderaan macam diatas pelajar ini diupah dan diangkut guna UTM. 

Kenderaan Pusat Islam Kampus Kesihatan

Kelihatan pelajar dari Pusat Kesihatan Kampus Kesihatan USM datang untuk membantu jentera PAS yang dianggarkan 20  orang termasuk lelaki dan perempuan yang berada di Masjid Hj. Hussein. Mereka memakai baju berwarna oren dengan tulisan sukarelawan USM. memang dah dari PRU 13 lagi mereka ini telah di perkudakan oleh Pensyarah mereka dengan ugutan tidak diberi pointer yang baik jika mereka ingkar dengan arahan. Kebanyakan mereka didalangi oleh kebanyakan pensyarah dan orang kuat U yang menjadi penyokong kuat kepada PAS dan pakatan rakyat



Kalau korang ke Kuala Besut, Bukit Puteri, Kampung Baru dan Kampung Gong Tengah dah tentu korang boleh nampak pelajar nie dikudakan supaya berkempen rumah ke rumah dan dikawal oleh petugas PAS dari luar

Rasanya pak Menteri sudah boleh turun ke Kuala  Besut dan siasat apa dah jadi dengan salah guna kuasa yang sedang berlaku angkara kerja terkutuk PAS kudakan pelajar dan menyalah gunakan kenderaan jabatan atau kerajaan untuk berkempen, disebalik melalak macam ungka dalam ceramah kononnya kerajaan salah guna kuasa berbagai

Kalau kementerian yang terbabit dengan kegiatan Masyarakat yang turun membantu dah tentulah kerja mereka, agak-agaklah bai... Tak kan lah hal kemasyarakatan jabatan BOMBA   Ataupun  Hospital pulak dipertanggung jawabkan kerja macam nie, akai ada tak?

diugut akan rendahkan Pointer kalau ingkar...
Sebenarnya mereka sudah lama kudakan pelajar umtuk berkempen untuk mereka, diugut oleh Pensyarah jika tidak mahu ikutr arahan akan gagal dalam ujian nanti, korang tengok video nie macamana dia ugut kalau pelajar ingkar arahan kalau nak tahu pendedahan kerja haram jadah mereka ni boleh (KLIK), Rakaman sulit ini membuktikan...


Bukan setakat kudakan Pelajar, PAS juga menggunakan masjid untuk  berpolitik ikut suka pak dia...

 

Terkejut saya melihat kegilaan PAS dalam manipulasi rumah Allah untuk membantu kempen politik calon mereka iaitu Che Long 'Cari Make'

1 ulasan:

Mohd Islam berkata...

Assalamualaikum,

Ada produk atau barangan untuk dijual?

Ada perniagaan atau perkhidmatan untuk dihebahkan?

Ingin membeli atau melihat pelbagai jenis produk dan barangan

Layarilah www.produkmuslim.info

Daftar segera ia percuma

Terima kasih

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND