10 Julai, 2013

PELIK, KOLAM RENANG BAWAH TANAH

Kolam Renang di bawah tanah Di Utah. Di Utah ada kolam renang paling gelap. Mengapa demikian?
Ini kolam renang benar-benar gelap kerana itu di dalam kubah batu kapur. Hanya 17 meter di bawah tanah. Kolam renang sangat unik kerana hampir tidak ada kolam lain seperti ini. Suhu di kolam renang selalu tetap hangat. Suhu disimpan kira-kira 35 darjah celcius. Kolam ini terletak di kawasan ski di Utah Homestead Centre.

Homestead Crater di Utah, Amerika Syarikat, menyediakan kolam air panas semulajadi di dalam kawah gunung kapur. Kolam itu ada sejak 10,000 tahun yang lalu dan ia adalah satu-satunya kolam renang yang diletakkan di kawasan bawah tanah. Kerana lokasi ini unik, ramai pelancong melawat destinasi eksotik ini untuk menikmati air.

Terselip di pergunungan Wasatch megah, Homestead Utah Resort menawarkan alternatif menarik untuk resort tradisional Park City Utah. Delight di persekitaran yang menakjubkan, keramahan ramah, dan array yang tak terbatas kegiatan menarik.Hotel resort empat musim ini terletak di tengah-tengah "Alps Utah," menawarkan penginapan yang elegan, kemudahan mesyuarat, padang golf kejohanan 18 lubang, menunggang kuda, berbasikal gunung, ski, dan giring rides. Pengalaman Kawah Homestead, di mana anda boleh berenang, snorkeling, menyelam, atau mengambil mineral mandi hangat di dalam sebuah gua batu kapur 55-kaki.sumber






Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND