28 Julai, 2013

KUCING BERMUKA HANTU PALING HODOH DIDUNIA

Kucing Paling Hodoh Dan Menakutkan-Mungkin inilah kucing teraneh sekaligus mengerikan. Kucing yang diberi nama Ugly Bad Boy ini adalah seekor kucing yang sangat aneh dan menakutkan. Kucing ini tidak mempunyai bulu sama sekali di bahagian badannya, kecuali di bahagian leher. Tapi, bulu-bulu itupun tumbuh secara liar alias tak sekata.
Keanehan paling nyata terletak pada bahagian badan, kaki, dan wajahnya. Badan Ugly Bad Boy terlihat seperti seekor babi, dan kakinya mirip seekor singa. Wajahnya tampak sangat menakutkan kerana tidak ditumbuhi bulu layaknya seekor kucing.
2013 07 22 213935 Kucing Paling Hodoh Dan Menakutkan
Haiwan yang berusia 8 tahun itu terpaksa tinggal di pusat haiwan kerana tidak ada yang mahu memeliharanya. Para staff pusat haiwan juga sudah berusaha membuatkan risalah yang menyatakan bahawa Ugly Bad Boy adalah kucing normal yang suka minta perhatian dan ramah seperti kucing-kucing lain. Namun, tetap tidak ada yang mahu memelihara Ugly Bad Boy.
Meski kelihatan menakutkan, tapi penampilan Ugly Bad Boy justru menjadi tontonan para pelancong di Exeter, New Hampshire, Amerika.
“Orang-orang datang dan mengambil gambarnya dengan telefon bimbit mereka. Dia hebat. Dia membuat orang-orang yang datang melihatnya tanpa menghiraukan keaadaan sekeling, hanya duduk dan diam tak bergerak sama sekali. Namun ketika dia bergerak, dia membuat orang-orang takut . Tapi mereka masih menganggap dia haiwan yang memikat, “jelas Christie Hartnett, seorang kakitangan pusat haiwan seperti dikutip dari Dailymail.co.uk.
Sejumlah pihak menyebutkan, Ugly Bad Boy bukan satu-satunya kucing yang tidak mempunyai bulu.
2013 07 22 213949 Kucing Paling Hodoh Dan Menakutkan

2013 07 22 214012 Kucing Paling Hodoh Dan Menakutkan

1 ulasan:

nur alesya berkata...

weh seram gila kucing ni rasa
macam tak boleh tido malam lah.muka
dia macam hantu kucing.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND