05 Julai, 2013

MEJA KACA YANG DI ISI MAYAT ISTERI JADI PAMERAN KEPADA PELAWAT ATAU YANG MENZIARAHI


Ini lagi satu kerja gila, agak-agak ler kalau nak tunjuk kononnya terlalu sayang kepada Isteri, mayat diawet dan diletakan betul-betul didalam kiub kaca yang dijadikan meja diruang tetamu untuk siapa sahaja yang datang menziarahi

Meja cermin Jeff Green, 32, yang menetap di Arizona, Amerika Syarikat amat menderita dan mengalami tekanan perasaan yang serius apabila isterinya Lucy telah meninggal dunia akibat penyakit jantung pada usia 29 tahun. Semasa urusan pengkebumian hendak dijalankan tiba-tiba Jeff mengambil keputusan untuk tidak membiarkan Lucy pergi meninggalkan dirinya begitu saja kerana amat mencintai isterinya.



Dengan kebenaran pihak berkuasa Jeff telah di benarkan untuk membawa mayat isterinya pulang ke rumah. Jeff menjadikan mayat Lucy sebagai meja kopi untuk diletakkan di ruang tamu rumahnya setelah menempah satu meja kaca khas berharga USD $6000.00 yang berupaya menghilangkan bau busuk mayat isterinya itu.


Beberapa rakan-rakan dan saudara-maranya begitu takut untuk pergi kerumahnya selepas kejadian itu tetapi ada juga beberapa orang kawan-kawan baiknya tetap menghormati keputusan beliau itu dan terus melawat belia

1 ulasan:

norm berkata...

pengkebumian fizikal individu yg mati adalah bagi mengelakkan bau dan penyakit dan mungkin kengerian jika fizikal itu tidak sempurna. jika semua masalah itu dapat diatasi...aku tak rasa pelik dgn keadaan pasangan itu.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND