19 Julai, 2013

TANGGUH... TANGGUH DALAM PAS


HAHAHA... namapaknya PAS ni punya ahli yang semuanya lambat... lambat belaka! apa saja yang lambat dah tentunya yang paling cepat ialah hehehe... korang tau kan, kena tanya stopa spender, badrul, mat Tabu yang apanya cepat... hahaha... yang cepatnya buat projek dulu PAS tu baru umum, kalau kantoi bagi alasan, dan kalau banyak bunyi keluarlah fatwa atau apa saja ... suruh macai sokong jangan risau semua akan angguk, tarak hal... betul tak bang wuwa....
betuiii betui tu kakakakahhhh....
Tak payah takut. apa saja korang buat mana sama dengan Master yang lebih hebat, jadi tak perlulah takut kena hentam tapi korang kena sedia lebih Popular lagi adaler... buat dulu lepas tu baru Umum memang style Kito, lagi pun memang kita punya cara kan, tak sapa pun akan marah... pandai-pandai lah cari alasan tak sapa akan letak hukuman ikut islam sebaliknya boleh dipertimbangkan bila ada bunyi... kalau tak da kira settel lah ataupun kita pakat tangguh selagi boleh...

tak pa boleh tangguh....
 
Kan dah kata... tangguh memang boleh...

betui...betui... wa sokong... ekekeke
JADI TAK PAYAH NAK RISAU KALAU PAS PUNYA KES BOLEH BUAT DULU LEPAS TU TANGGUH, TANGGUH LER PASAL NAK BAGITAU DAH KAWIN, PASAL NAK BAGITAU DAH TERBALUN... BOLEH TANGGUH, PASAL NAK BAGI TAU DAH TER, TER, DAN TER... APA SAHAJ BUAT DULU BARU DI UMUMKAN...


tak pa tangguh kita tangguh...
Yang terbaru nie bila pasal AB lak yang sedor-sedor dah kawin 12 hari sudah, hehehe macam stopa pun ada tetiba kata bini segera...AB nak datang besut untuk berkempen atau nak tunjuk hero atau nak Honey Moon? nie teman amik cerita dari blog semut hitam....

Tak sangka. Patut la sejak kebelakangan ni dia diam je. Rupanya dia dah jumpa penawar untuk menutup mulut dia yang celupar tu. Dah 12 hari dah dia jumpa penawarnya.

Tapi, benda baik macamrojek duluyang lain boleh lambat beb!  ni dia mana nak kongsi dengan orang lain. Dia ambik masa 12 hari untuk berkongsi berita gembira tu dengan orang.

Nasib baik la. Kalau dia tak bagitau lansung, dah jadi cerita fitnah pulak ye tak. Tambahan pulak, Si Ostazah Pening ni ikut sanad yang di'wahyu'kan oleh Ostad Mekdi tu. Kalau nak kahwin, jangan kahwin dengan orang tua. Tapi kahwin la dengan anak ikan!!!
Beberapa spekulasi yang timbul sebelum ini mengatakan Abby Abadi sudah menjadi tunangan orang nyata tidak benar dan perkara ini di’sahkan sendiri empunya badan yang sudah pun menjadi isteri orang.
Melalui akaun Instagram beliau petang ini, Abby Abadi kongsikan berita gembira bersama semua dengan mengatakan yang beliau kini sudah 12 hari bergelar isteri kepada seorang lelaki muda bernama Farhan.
“Dipendekkan cerita, Sebenarnya sudah 1 2hari dia sah menjadi suami saya. Maaf sebab maklumkan lambat pada kalian — Allah kami dulukan. Insyallah, majlisnya dalam bulan raya nanti. Lokasi belum pasti”
Dalam tulisan yang sama, Abby Abadi turut memberitahu yang mereka hanya berkenalan selama dua minggu sebelum mereka ambil keputusan untuk bernikah dan menganggap ini sebagai jodoh.
Difahamkan suami beliau bernama Farhan ini berusia dalam lingkungan 20′an berasal dari Kelantan dan bekerja sebagai pembantu di kedai tudung milik Abby Abadi sendiri. Kalau sudah jodoh ‘kan? Tahniah!

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND