15 Januari, 2013

ANAK SUNGAI DERHAKA DIBURU KEMAKAMAH KERANA FITNAH

Blog Sebaran Fitnah? 
Anak sengal negara @ Anak sungai DERHAKA kini dicari. Desas desus blogger-blogger disini begitu kecoh bila dikatakan ASD nie jugak yang merupakan diantara disyaki pemberi maklumat tawaran REWARD MENCARI BLOGGER PISAU.NET sebanyak RM 1000 kepada sesiapa yang dapat memberi maklumat Kepada orang kuat DAP. beberapa nama disebut-sebut juga diantara yang disyaki menjadi talibarut serta cai angguk suruhan DAP 

 

Sebagaimana yang siarkan di Buletin atau berita TV3 sebentar tadi dicari atas sebab banyak menyebarkan Fitnah terhadap Kerajaan, UMNO, BN malah Perdana Menteri juga tidak terlepas, dengan memaparkan pelbagai cerita rekaan dalam siri pembohongan dalam laman Blog ASD dan beberapa bloggers upahan memaparkan pelbagai Fitnah demi mahu undi rakyat denga menipu kenyataan serta Fitnah


Buru  hadapkan ke Makamah (Gambar atas). Tindakan mencari Bloggers yang tegar dengan fitnah ini    bila begitu banyak Fitnah yang disebarkan untuk kelirukan dakyat yang kononnya pelibatan rasuah serta memberi pembaca mengesyaki pelbagai keburukan, rasuah, korupsi malah melebelkan sebagai Pembunuh untuk menjadikan rakyat Percaya dengan rekaan fitnah seterusnya keliru serta  menge  syaki serta melebelkan PM sebagai pembunuh atau terlibat dalam pembunuhan altantuya   
Siapa? ataupun sekadar penyamaran ?
                                                        
Mengadakan kekeliruan kepada rakyat dengan fitnah ASD terhadap Rosmah dengan mengaitkan Deepak yang kononnya banyak bukti dalam mereka cita kaitan Deepak, Rosmah malah DS Najib sendiri terlibat dalam penyelewengan serta rasuah.   

Tindakan begini  juga amat diharap oleh kebanyakan bloggers kerana disyaki juga dia Dalah pembocor maklumat kepada tawaran RM 1000 untuk sesiapa yang dapat menjadi pencacai DAP membocor identiti blogger Pisau yang sekali gus menjadikan Pisau serta keluarganya terancam

Kali nie dia pulak akan merasa bagaimana dalam buruan seprti Pisau bila bakal ada pembongkaran balik kepada dia sendiri, macam biasa ler bila dema ngutuk cukup handal tapi bila kena tang dema baruler kita tau dia pulak yang menghilang dengan sama telurnya pun turut hilang... amacam baru tau langot tinggi rendah!!!

6 ulasan:

Darah Satria berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

Mamat ni PIMP la...

Tanpa Nama berkata...

aku tau dia dimana, tapi kalu dia tau macam ini gayanya sudah tentu dia dah lari. patutnya cari senyap2.

Suhaime Omar berkata...

Bodoh dan bangang mcm setan...binatang pun kenal mak bapak depa...tolong sket sekupangduas..jangan kasi anak bini makan hasil fitnah...

Tanpa Nama berkata...

dia xlari mana pon hari2 aku jumpak dia hari2 biasa ja xrak apa pon....

Tanpa Nama berkata...

Sama la papagomo pencacai BN. Nak melenting buat pa. Tulis ja apa2 blogger nak tulis. Kami rakyat akan baca, siapa hujjah yg bernas dan diterima akal yg sihat kami akan pilih. Pencacai angkat najis nak melenting bvat pa. He..he..ha..ha

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND