08 Januari, 2013

BILA PAS NAK BUAT DEMO RAKSAKSA MAHU HUDUD DIKELANTAN?



Kita tau PAS hanyalah sekadar pencacai kepada Nuar dan DAP, bilangan kehadiran dalam demi serta rusuhan hanyalah untuk dema dabik dada di kedai kopi mengaku HERO yang Berani. kalau dikutkan jawapan yang sebenarnya PAs memanglah juara, tetapi bukan sebagai hero sebaliknya diakui paling taat di LEMBUkan oleh Nuar dan DAP 

Melihat pada perhimpunan haram dan demo besar-besaran menunjukan bagaimana PAS adalah pelakun utamannya, terbukti bukan sekadar diLEMBUkan tetapi menerima arahan dalam bentuk lakunan yang punyai gimik untuk semua melihat, cuma hebatnya tak setanding dengan raja Drama yang hebat beraksi diatas ranjang dalam episode membalun Coffee-coffee Boy dan made in china.

Antara lakunan hebat yang masih mencuit ketiak kebanyakan pembaca ialah seperti berlaun mampos dan hidup semula, meraung bagai hilang bini, sembahyang diatas jalanraya, berlakun macam nak mampos bila kena gas pemedih mata, berbaring atas jalan menghalang Raja Muda, mogok lapar tapi belakang balun semacam dan banyak lagi scene yang boleh kita tengok dipelbagaikan oleh tuan pengarah yang bukan datang dari PAS. 

Semua Demo Gergasi yang sebenarnya pengarah utama bukannya PAS, Bersih 1dan2, Bersih duduk didataran, Lynas, perhimpunan sesat jalan ke Putrajaya dan banyak lagi yang semuanya bukan idea asal pas pun, malah dalam siri berepisode demo ni pun akhirnya menaikan semua nama pengarah seperti, Ambiga, Sastrawan Tua, Adam Adli, Mak Lampir, Eli Gersang, Karpal, neghnga dan banyak lagi. menjadikan betapa hebat dan tidak ada siapa yang boleh bertanding dengan kehebatan sebagai pencacai yang amat suka dilembukan



Baru-baru ini amat mengejutkan bila kali pertama bila kebangkitan sekumpulan orang PAS sendiri bangkit menentang Rejim DAP Penang yang mahu sebuatan Allah didalam injil dan mahu memastikan 100 ribu setakan injil mereka diedar dan disedekan kepada rakyat. Orang kuat nombor dua di Oenang bagaikan tesah mencari telornya yang hilang, senyap dan jadi mondok menyorok merata supaya tak tunjuk muka dan mahu menjawab isu yang panas ini, semuanya kerana ia terpaksa berdepan dengan orang PAS sendiri yang mula menyedari dilembukan serta mahu keadilan tuntutan mengikut Islam sendiri

Perhimpunan yang terdekat ialah pada 12 hb nie ialah demi kerana kehendak Nuar yang tidak mahukan Shamsidar terlibat sebagai saksi kes beliau dan Nallakurapan yang mahu membongkar segala yang disimpannya. Shamsidar dikhuatiri menjadikan pembongkaran sebaliknya dari yang diharapkan. tak ada apa kaitan dengan PAS pun, tetapi seperti biasa kerana kehebatan lakunan sebagai pencacai utama, Lakunan PAS diperlukan untuk diLEMBUkan sekali lagi.

Jadi spnyata memang lah PAS nie tak punya kehormatan dan macam dema kata Kecut tak bertelor, bukan setakat tu sahaja kita kena puji memang hebat sebagai LEMBU ni memang diakui, 
SEPTUTNYA PAS LEBIH BERANI DAN BUAT DEMO SENDIRI, BERDEMO LAH UNTUK MENUNTUT HUDUD DILAKSANAKAN DI KELANTAN, BUATLAH TIGA HARI TIGA MALAM PUN TAK APA, PASTIKAN HUDUD DILAKSANAKAN, HUDUD YANG DALAM ISLAM BUKAN DALAM KAMUS PAS HUDUD PRU, ater... komer ingat dema yang mencacaikan komer nak ikut ker? hehehe tak kan dema nak jadi LEMBU macam komer yop!

1 ulasan:

ddinbunga berkata...

ASSALAM, TAKUT KENA KAPIR DIK NI A JIZ

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND