09 Januari, 2013

TERKINI : BLOGGERS PISAU DALAM BAHAYA!


PISAU DALAM ANCAMAN! TERKINI Jutawan DAP dalam laman FB yang dikatakan memberi tawaran RM1000 ringgit bagi sesiapa yang boleh mencari PISAU, dalam artikel yang dipaparkan dalam bahasa Cina yang nampaknya rasis dan tidak boleh dibaca oleh pembaca bangsa lain bermaksud..

Nga kor ming announce RM1000 to assist in identifiying Pisau.net's real nameand adress, olso through Facebook to locatePisau.netto sue him. Nga said, he would not allow such maclicious lie especaially the blogger who misused private documents ofthe salesand purchase agreement.

Nampaknya jutawan nie boleh menyebabkan Pisau terancam, bayangkanlah RM 1000 boleh menjadikan banyak benda boleh berlaku, adakah ini membelakangi kuasa POLIS dan dikira mengancam blogger Pisau dari sgi keselamatannya, terutama nampak perkauman bila disiarkan dengan berbahasa Cina, apa motif untuk beliau buat begini sekalipun nampaknya boleh membahayakan nyawa seseorang. 

Bagaimana orang yang dicarai telibat dengan genag atau samseng, dan bagaimana pula orang yang disyaki sebagai bloggers dipukul sedangkan orang bukan oarang yang dicarai

Nampaknya Ugutan terus berlaku, ah kalau tak tau sumber apa masalah yang dia takut sangat kecualilah memang dia terlibat dalam isu 10,526, mana peraturan dan undang-undang yang ada? kepada sesiapa yang memberi maklumat sudah tentu juga bakal diheret menjadi saksi dalam perbicaraan, jadi kalau bukan pisau yang sebenar apakah yang boleh dia boleh buat sesuka hati/

macamana pun teman harap sangat Pisau selamat dan yang penting rakyat berhak tahu kebenaran! (klik)

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND