06 Januari, 2013

Kenaikan BR1M Bukan Cara Untuk Tadbir Negara : Ngeh Koo Him - 27/9/2012



Ngeh  kata BR1M bukan cara untuk mentabir Negara, RM 500 pemberian oleh Kerajaan kononnya  bakal mengundang pelbagai kesusahan bila bakal ada kenaikan harga dan nilai Ringgit yang kununnya akan menjunam, Pemberian BR1M yang diusahakan oleh kerajaan untuk rakyat bagi bertujuan menampung sedikit sebanyak membantu dan meringankan tanggungan.

Untuk Rakyat sebanyak RM 500 ni menjadikan dia beranggapan salah kerajaan bagi kepada rakyat? Koninnya sebagai gula-gula pilihanraya, apa yang diusahakan untuk nasib rakyat pun buat dia macam tak senang, tapi sekecik itu untuk rakyat yang di kecoh kan merata, macamana pulak puluhan Juta ladang rakyat dengan 10,526 ekar hak rakyat  Kelantan termasuk Ahli PAS sendiri lepas ke Upayapadu Plantation yng menjadi miliknya, itu tak boleh buat kerajaan dan rakyat rugi?

Tang RM500 untuk rakyat boleh jadikan negara teruk sehingga membolehkan negara menjadi teruk? macamana pulak yang hak rakyat lebih 30 juta dan balak yang lenyap di Chiku Gua Musang yang ke dia pulak tu tak nak cerita kan ker? 

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND