05 Januari, 2013

VIDEO BUKTI LADANG RAKYAT YANG KINI JADI LADANG DAP!



PAS TOLONG JAWAB! Terutama pencacai atau Barua Pakartun Roket yang memang tegar dan setia kepada dema yang jadi sekutu menghalang dari Pembongkaran Tanah dan ladang rakyat yang diusahakan oleh Rakyat kelantan sendiri di rampas dan diserahkan kepada orang Luar.Mulianya sedekah dari mengira untung nasib sama ada Ahli PAS sendiri atau Rakyat Kelantan sekali pun, Sedekah  itu lebih penting dari membela Hak Rakyat? 

Tanah yang diusahakan Rakyat boleh diambil serta merta demi kerana mau sengaja nak berjasa pada Orang luar apatah lagi pemimpin Parti yang sebenarnya mempunyai kuasa? PAS tidak lagi bermaruah, malah sebenarnya hak rakyat sendiri pun dirampas dan diberikan kepada orang kafir yang lain kononnya sebagai sedekah atau pertukaran harta untuk kuasa? 

Lihat sendiri dalam video dia betapa mereka-mereka yang terinaya termasuk Orang Asli sendiri yang telah pun menetap beberapa keturunan lagi dan merupakan kawasan nenek moyang mereka dirampas, Alasan PAS sebagai kerajaan Negeri yang kononnya menjadikan tanah ni sebagai Ladang Rakyat. segala usaha yang dijalankan oleh mereka yang bertahun-tahun lamanya tiba-tiba terpaksa diserahkan kepada Kafir yang bukan pun Orang Kelantan atau ahli PAS sendiri. 

Kenapa tiba-tiba PAS bagai hilang telor untuk bersuara, buta ker Ahli Pas sendiri juga mrnjadi mangsa apabila tanah Ladang  Rakyat yang berpuluh tahun diusahakan akhirnya terpaksa diserahkan kepada Orang Luar dengan penuh Musykil kenapa samai sanggup menginaya rakyat kelantan demi mahu jugakdiberikan kepada Kafir Harbik sekalipun ramai yang terpaksa menderita dan kecewa bila kehilangan Ladang Rakyat yang telah rampas

Nampaknya kita dah boleh nampak bagaimana Kelakuan atau sikap pemimpin PAS yang tak peduli soal Rakyat sebaliknya mementingkan kuasa dalam apa cara sekalupun untuk mendapatkan nya, memang dema tak peduli drngan Hak Rakyat, apatah lagi nak bantu, memang tak merasa ler, Yang penting mesti utamakan Kuasa dengan apa cara sekali pun...

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND