18 Januari, 2013

POLIS SEBAGAI KHADAM, NAJIB RASUAH, FITNAH, KRONI, PEMBAZIR DANZALIM


Mulut Jelabai Nizar ni tak serik-serik lagi, sesedap mulut jer dia nie nak hina dan caci, tal dapat nak salahkan kalau dah otak lutut yang dia pakai, tapi kena ingat dia jer ker yang boleh ngutuk orang sesuka bapak dia? kalau bercakap dengan lembu tak apa ini yang dibahasakan Orang yang bernyawa tu! kali nie sekupang nak bajasakan pada simeroyan nie...   

Tengok jer ler apa yang dia kata pada laman twitter malaun nie, nampak benor komunisnya dia, tak reti ker apa erti kemerdekaan dan orang yang dilembukan meroyan nie kata lebih hebat? Kenapa nak perlekehkan kemerdekaan yang kita kecapi yang kita perolehi aman sampai sekarang, dari miker hingga anak miker pun belajornya bantuan kerajaan. jangan miker samakan engineer Lift ni dengan politik yang macam lift turun dan naik. itupun ikut button yang kena tekan.

Apa ke tenggingnya miker nie, yang menuntut kemerdekaan nie semuanya sanggup gadaikan nyawa demi kemerdekaan generasi terutama anak bangsa, pertahankan Islam (cer tengok pekara 3 perlembagaan! jgn ler rujuk buku lucah jingga) dan sampai hari nie yang miker rasa nikmatnya keamanan, yang miker lembukan tu miker nak kata lebih baik dari ERTI KEMERDEKAAN?  cer periksa lutut miker tu dan semak kamus otak posisinya dimana?

Yang ditunjukan jantan betina, yang tak menutup aurat, yang salah perilaku, rosak akidah, sembahyang berlain kiblat dalam satu tempat miker nak kata hebat dari kemerdekaan? ishhh kalau miker hidup zaman tu pun, pakat tak harapler berani duduk kat stadium merdeka tu, apalagi kalau nak berperang dengan komunis kawan baik miker tu, mau terkencing kot! berapa kali miker angkat senapang dan tembak komunis yang membunuh rakyat malaysia? memang miker cukup menghina pejuang yang memerdeka kan negara dengan sanggup korban kan nyawa dema sendiri


Nie satu lagi yang miker nak kata Ds Najib rasuah, zalim, fitnah, dan lain-lain, amboi sedap mulut miker jer macam celabai ngutuk orang, Dah ler dengan Sultan Perak miker menderhaka. Sultan Johor Miker caci, Komunis miker kata hero dan paling getek orang perak kat miker sampai sanggup pegi jumpa orang jepun kat sini demi nak memburukan negara, ater berapa duit yang miker peronah sedekah kat persatuan perajurit atau mangsa perang? tak kan sebab dema miker sedekah pulak marah benor tak tunjuk dalam paper atau TV?

Usah nak fitnah orang, setakat nuduh orang nie dah memang pekara Haram Jadah dalam ceramah korang, elok ler tu samapi penyokong miker sendiri meninggal dunia pun miker buat tak kisah, yang penting maki hamun dan caci yang diutamakan, tu sebab Allah tunjukan kejadian macam nie ( KLIK)  kalau dah bebal nie memang payah nak putihkan hatinya

Jangan sibuk pasai orang, pasai miker tu yang belum selesai, elok ler jelaskan pada rakyat pasai tanah PAS 10,526 ekar yang boleh buat banglo 80,000 untuk rakyat, jawab dulu nasib PAS yang usahakan tanah bila diserahkan kat orang lain, apa lebihnya sedara miker tu sampai tanah sebesor Putrajaya boleh lepas ketangan sepupu miker? dema udah bersunat ker?  Mungkin uri dema tanam disitu ker? 


Ni satu lagi... Miker sesedap mulut kata POLIS nie khadam? yang miker tak sedor bapak segala khadam tu miker ler pada Bapa 13 mei miker?  Miker ingat orang dah lupa apa yang miker buat tambah menghina POLIS sebelum nie? Bersimh dah membuktikan bila salah satu tuntutan ialah hapuskan Undi POS? tak belajor atau pun memang miker jenis bengap, undi pos tu ler undi diantara undi tentera, polis dan sebagainya, miker nafikan hak dema mengundi, miker jer ker rakyat negara nie? dema bukan? 

itu pun dah baik ler dema tu tak belasah orang macam miker, kalau teman ler yang dinafikan hak mengundi sebaliknya bertugas mengawai komer, tok sah cakap ler... dah ler sebelum nie miker hina angkatan tentera laut lumut (KLIK) , hari nie boleh miker gelor dema khadam pulak! memang meroyan miker makin kuat elok ler tetemaih miker ni tang dahi, makan ubat yop, meroyan miker ni makin kuat, dema udah getek benor dengan miker.

Teman cabor miker, kali nie bertanding lagi di Pasir Panjang, pakat tau ler langit tinggi rendah, miker ingat miker banyak penyokong, tunggu ler pakat terlingkup ler miker nanti, hehehe tapi rasanya tentu dah miker cabut cari tempat lain... biasaler yang selalu mulut celabai nie bukan nyimpan telor... amik ko!!!

1 ulasan:

Awanama berkata...

UMNO memang zalim..... sebab tak bagi chance kat depa nak berkuasa..... la ni umor pemimpin pemimpin PR dah nak sampai ke penghujung pun ..... puterajaya nampaknya makin jauh .......

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND