05 Januari, 2013

PENIPUAN UNDI SEMASA KONGRES DAP LALU?

Lagi pendedahan blogger Pisau bila Kongres DAP yang lalu di Pulau Pinang dikesan ada penipuan dari segi pengiraan undi, Seperti yang kita tahu keputusan yang lalu memperlihatkan  Bagaimana Keluarga kroni anak beranak Lim yang duduk teratas dan juga Karpal dengan anak beliau yang menduduki ketiga dan kelapan, Paling memalukan dan yang paling tercorot yang nasib terumbang ambing ialah Ngeh yang menjadi No 1 dalam Rejim di Perak serta terkini yang begitu popular dengan isu MB untuk 10,526 ekar tanah sedekah yang juga didedahkan oleh Blogger Pisau.net

Karpal juga turut melahirkan bahawa DAP MEMALUKAN bila mengaju kesilapan dalam mengira Undi, pelik jugak undi yang tak sampai 2 ribu undi pun DAP tak boleh kira dengan betul? Benak sangat sampai boleh silap sedangkan bukannya sorang yang mengira atau ada kemungkinan ker disebalik pengiraan undi ini dibuat? Itu yang jumlahnya tak sampai seribu setengah, bertambah pelik tang 10,625 Tanah sedekah boleh pulak ingat! Nie siapa pulak yang  sebnarnya cerdik, punya ler beribu yang ada boleh buat silap sedangkan Yang paling terCOROT dengan undi lagi panjang akai boleh dapat dan kira jumlah yang 10 kali ganda dari undi DAP!

Paling meragukan bila dua muka surat yang berlainan boleh sama undi dengan orang yang berbeza, apakah memang dirancang untuk memberi laluan kepada Zairil anak angkat Khir Johari? Pui Weng Keong pula akhirnya mengaku kesilapan beliau dan meletak jawatan kononnya kerana bertanggung jawab dengan salah kira undi tersebut.

Siapa sebenarnya yang banggang dilantik mengira undi tak sampai 2 ribu nie? Firma akaun mana yang dilantik nie! Budak tadika pun mampu mengira undi kalau sebanyak nie. kenapa ada dua muka surat berlainan tetapi punya undi yang sama mengikut aturan sekalipun nama calon yang berbeza.

Blog Pisau.net dalam blognya menyebut :...Jom kita tengok bagaimana Tokong DAP  memenangkan anak cina si Zairil anak angkat Khir Johari untuk membuktikan DAP tidak rasis..Undi perwakilan DAP yang rasis dihilangkan untuk menangkan Zairil berjumlah 882 undi.

Telah Pisau katakan sejak dari dulu lagi..Lim Guan Eng lidahnya bercabang..bohong..belit dan penipu..DAP sekarang ini terpalit dengan taichi setiausaha agungnya yang paling gampang dalam sejarah parti.. 

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND