02 Januari, 2013

LU ORANG PIKIR SINDRI LA... LAGI MAU UNDI DIA?

MALAS nak cakap banyak, tak masuk akai nak bagi undi kat dia, macam nie yang nak diangkat jadi Perdana Menteri? Hilang akal aper? Tak mau ker aku nak judikan negara yang bakal dirosakan oleh yang takda moral, Aper dalam parti korang dahbtak da lagi ker yang tak rosak MORAL UNTUK DIJADIKAN PEMIMPIN?

"Pada masa yang sama,polis meneruskan pengawasan terhadap kegiatan timbalan perdana menteri kerana itu adalah tugas biasa mereka.kalau saya meminta mereka menghentikannya sekalipun,saya tidak yakin mereka akan mematuhinya.Kali ini mereka ada bukti,termasuk gambar dan pengakuan beberapa orang yang terbabit.Apabila ketua polis negara yang baru,tan sri Abdul Rahim Noor dan pegawai penyiasatnya,tan sri Musa Hassan menyerahkan bukti kepada saya maka saya sedar yang saya tidak boleh lagi mengabaikan maklumat itu.

Saya memberitahu yang saya mahu berjumpa dengan saksi saksi itu dan bercakap sendiri dengan mereka.Hal itu merumitkan kerana ia bermakna saya telah melibatkan diri secara langsung dalam hal ini.saya sudah hampir berjaya mengatasi krisis matawang dan mahu menumpukan perhatian kepada sukan komanwel 1998 yang semakin hampir.menjadi tuanrumah sukan itu amat bermakna buat saya,jadi saya amat marah dengan gangguan berkaitan berita perlakuan anwar yang turut menuntut perhatian saya.

Selepas beberapa lama barulah saya berjumpa saksi saksi tersebut.saya menemui mereka secara peribadi seorang demi seorang dikediaman rasmi saya di seri perdana,kuala lumpur.saya memberi jaminan kepada mereka yang perbualan kami adalah rahsia dan saya hanya mahu mendengar sendiri cerita mereka.

Salah seorang saksi itu ialah Azizan Abu Bakar,pemandu peribadi isteri anwar,Datin seri dr wan azizah wan ismail.menurut polis,anwar meliwat azizan banyak kali.saya tanya azizan mengenai tuduhan itu dan katanya,sudah tentulah dia berasa takut kerana anwar adalah timbalan perdana menteri.azizan memberitahu saya secara terperinci dimana kejadian pertama berlaku.menurutnya,dia takut kerana anwar seorang yang berkuasa dan boleh menyebabkan banyak masaalah kepadanya.katanya,sebab itulah dia tidak melawan"- DOKTOR UMUM,memoir tun dr mahathir-bab 53 mukasurat 813.

Ada nuar berani buktikan Tun Salah? kenapa tak challange jer Tun kat Makamah?

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND