21 Mac, 2013

AYO VIDEO ALJUB INI KALI ADA KALER, ADA SUARA LA... TAPI JANTAN VS JANTAN?





Kali nie nampaknya bakal jadikan PAS akan terfikir jalan Akhir, kalau masih berdegil dan sanggup jadi lembu lagi maka PRU 13 nampaknya kali nie dah boleh talkinkan PAS, nak buat macam
ana dah kalu suka dilembukan maka tak usah lagi nak simpati, dah nama pun lembu yg dicucuk hidung, pakat terkuborler dema nanti kata Yop Ree lagi di kedai kopi kampung 

Komer tengok ler...  Kali ni weh ada kaler ( COLOUR) ada bunyi (SUARA) lagi.. Yakin bemor yop ree kalo nie macam dia dah tengok video biru aksi bangkai yang busuk macam longkang, tu ler komer tak tau dulu boleh ler pak lebai PAS kata orang lain, kali nie jantan sama jantan yop, blurrrhhh tersembor kopi dari mulut yop ree secara tetiba, apa kehal yop abih basah paper nie merunggut sham . 
Nak muntah aku bila tengok gambor video nie, tak larat nak makan yop, jangan buat harus!

Kali nie nampaknya gomo punya posting agak detail, soal dimana kejadian, dengan sapa, pada tarikh dan jam dan yang penting kali nie ad a kaler dan bunyi ma... Hahaha betui ker? Kalau komer tak percaya cer baca apa yg gomo katakan dalam blog dia,jadi pada teman elok ler nuar buat degil dan rakyat satu malaysia boleh tengok dan nilaikan sebenar! Baru tau dengan sapa dema berkawan? Perdana Menteri atau syaitan?

Kata gomo : Dato Sri Anwar Ibrahim, 6 hb Febuari 2013 berlokasi di Hotel Hilton KL Central pada jam 1 pagi rakaman aksi Dato Sri membelasah Jubor Mahasiswa dari Sabah juga berada di tangan saya. Saya merasakan bahawa Dato Sri tahu apa yang akan berlaku jika Video tersebut tersebar kerana rakyat perlukan bukti nyata dalam pekara ini.

Apa yang dilakukan saya adalah untuk menyedarkan rakyat Malaysia bahawa Dato Sri Anwar Ibrahim tidak layak menjadi pemimpin dengan moral yang begitu jijik apatahlagi dengan ketagihan homoseksual yang saya lihat tidak dapat lagi dibendung. Wan Azizah, Nurul Izzah dan juga suami Nurul tahu kegiatan Dato Sri dan saya rasa Dato Sri pasti terkejut jika saya nyatakan bahawa Menantu Dato Sri yang akan membawa Dato Sri keluar setiap malam bagi mencari Jubor untuk dikoyakkan.

Pendedahan mengenai moral Dato Sri saya lakukan demi rakyat Malaysia. Seharusnya Dato Sri berundur dari pentas politik dengan kadar segera demi menjaga maruah keluarga Dato Sri terutama Wan Azizah yang sudah begitu lama menahan azab dengan kegiatan tak bermoral Dato Sri.


Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND