04 Mac, 2013

ANJING PAKATAN ROKET SIAP HINA & CARUT BALU DAN ANAK PEJUANG YANG TERKORBAN!

MACAM NIE LER SIKAP LEMBU PAKATAN ROKET
Kesian... Semuda ini yang belum baligh lagi pun sebagai pengundi, dah cekap mencarut menyebut kimak, fitnah dan dua perwira yang telah terkorban di Lahat Datu, bukan dia nak simpati dengan dua orang balu serta anak-anak bila teman paparkan gambar kesedihan waris kedua-dua balu yang kehilangan suami dan ayah kepada nak-anak mereka.

PERWIRA YANG TERKORBAN DISAMAKAN DENGAN BERUK!

Kesian dengan mak bapak dia yang punya anak rosak akidah sampai sanggup hina perwira tersebut, bukan setakat hina sebaliknya siap mencarut... Nampaknya negara kita sekarang dah ramai yang rosak akhlak akibat berguru dengan vapak segala dajal macam Aljub dan geng. 

Sebaik wall teman semakin ramai yang menziarahi atau mungkin ramai yang mula marah terhadap Babi Pakartun Roket ni, si Lembu kencingan aljub nie menghilang diri dan out Friend dengan teman, ishhh apasal lak nak takut, tak kan suka menuduh dan buat fitnah ko tak heran tapi tau pulak hilang balls pakat lari pulak.

bukan setakat itu sebaliknya dia cuba temberang lagi dengan mengatakan duduk kat rumah teman malah mengaku dia jugak sebagai ahli PERKASA PERAK, hehehe silap ler macam gua tak kenal sapa sahabat PERKASA yang teman pun kenal, nak tipu pun bengong macam budak taska, silap la bro, lu kencing pun bercabang lagi, HINGUS pun meleleh kat pipi lagi ada hati nak kencing orang lain.

Gua bukan macam lu yang kuat angguk sebab tertelan berlebihan kencingan big boss lu yang suka kencing merata sambil belari, dah sanggap la tu tak dapat stim kencing aljub. lagi ada hati nak kencing orang lain supaya jadi macam lu lembu bin babai kepada pakartun roket!

GUAT TAK JAMIN ADA ATAU TIDAK LAGI KOMEN DI POSTING FB TEMAN LAGI, TAPI LU ORANG BOLEH CUNA SINGGAH TENGOK (KLIK)  
Apa pun teman melahirkan salam takziah dan simpati terhadap semua wira kita yang syahid terkorban di peristima Lahat Datu maupun di semporna, teman dan rakyat tetap doakan agar kalian terpelihara keselamatan oleh Allah swt

TAKZIAH DAN ALFATIHAH... INNALILLAHIWAINLILLAHIROJIUN... AMIN 





4 ulasan:

Anonymas berkata...

Alah, dia dalam internet boleh la cakap kencang. Mamat yang komen tu kita boleh screencapture dan emailkan kepada SKMM.

Nanti bila jumpa in real life, mau tak terkencing bila berhadapan dengan mat-mat komando yang gagah perkasa

dungunhippo berkata...

INILAH TERJADI BILA FITNAH PENIPUAN POLITIK KOTOR DIAMALKAN, GENERASI MUDA TIDAK LAGI DAPAT MEMBEZAKAN ANTARA HITAM DAN PUTIH.DEMI MENCAPAI KEINGINAN KOTOR CARA DIHALALKAN.USAH BERTUHANKAN SYAITAN.AL-FATIHAH UNTUK PERWIRA NEGARA.

Tanpa Nama berkata...

Mmg Jenis mcm ni jenis pukaymak, macam lu punya amak tarak puki, klu gua dpt barua babi ni mmg gua sepahkan muka lu, lu mmg lu tarak telur, kasi jadi jantan la, klu stkat berani cakap sini kawan lu Babi pun boleh, mmg lu jenis pukimak, patut mampos dari kecil lagi, hidup lu bikin org lain susah la babi

Tanpa Nama berkata...

CARI BABI SIAL NI, ELOK KERAT LIDAH BABI NI.

SATU KEM ULU KINTA CARI KO LAH BABI

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND