30 Mac, 2013

MENGAPA ROSMAH? KENAPA TIDAK KAK WAN ATAU NURUL

Hari nie teman berkesempatan bersama rakan sepetang dengan Datin Seri Paduka Rosmah Mansur di kediaman, apa yang kami jangkakan semuanya tidak tepat, kalau diikutkan apa yg dikatakan oleh Anjing pakatan roket lagi ler tak lansung sama dengan yang terlihat didepan mata.

Amat berbeza sekali dengan kak one yg nampaknya tak boleh angkat muka dengan lakinya,semuanya di angguk dan terima, darimenjadi presiden hinggalah sekarang nie Permatang Pauh terpaksa diserahkan kepada lakinya yg gila kuasa,kini presiden pun tak ada parlimen atau kawasan jajahan yg terpaksa tunduk kepada kehendak banduan yg bercita-cita sebaai perdana menteli...

Memang pada awalnya sasaran pada DS Najib tetapi tak ada ruang untuk mereka membuatfitnah yang melampau,bila beberapa cubaan yang nyata gagal, nampaknya serangan beralih arah, Rosmah dilihat mangsa yang paling senang diserang, kalau dilihat sebodo-bodo isu rakyat dilembukan dengan pelbagai fitnah! isu cincin yang jelas datang untuk dipamirkan dijadikan isu bile tertera nama ROSMAH sedangkan kenapa tidak dipaparkan surat yang mengatakan cincin dipulangkan balik, penganjur yang panjang lebar menceritakan cincin bukan untuk dijual tepi dipamirkan tak pulak dipaparkan, begini rupanya sikap munafik yang tak ingat lansung tentang dosa

Sepekara lagi yang kita boleh akui ialah nampaknya dalam jabatan kerajaan pun sudah ada balaci kepada peliwat ni, malah memfitnah merupakan kerja kesukaan mereka, tentang rosaknya akidah bukan lagi disa untuk mereka yang menakutkan, fitnah memang menyeronokan sekali untuk babi didikan pakatan roket

Nyata tak sama seperti yang digambarkan oleh anjing roket nie, tak lak nampak dia sombong dan angkuh, sepanjang beliau bersama lansung tidak ada protokol bila nak bergambar, semuanya ambik kesempatan bergambar dengan beliau,beliau pulak tidak menolak sesapa sahaja bergambar atau bersembang, kalau kita fikirkan balik nyata apa yang dikatakan oleh anjing roket jauh sekali dengan yg kita lihat didepan mata.

Bagaimana pulak tentang Kak one yang serahkan kawasan permatang pauh pada banduan? Apa pulak yang presiden mampu buat dengan bukti video main laki atau pompuan, dah bertambah angin bila sekarang ni kalau dia tau peliwat ni kerap dengan. Menantu bila khabar yang diterima menusuk kalbu bila tahu yang menantu jugak merangkap egen atau tukang suply bahan untuk peliwat dan pembalun

Kekadang dema lupa yang dema bukan Tuhan, riak benor macam rasul dunia dema si peliwat nie bila mula menunjukan kuasa macamana tamaknya firaun yang nak menjadi tuhan.... Tunggu ler yop! Dengan umat muhammad boleh disekutukan tapi dengan Allah... Tak lama mana jer sampai ler balanya... Amin



1 ulasan:

bong dom berkata...

sila bertukar laman web saya
http://joezuax.blogspot.com/
Terima kasih untuk jenis anda

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND