18 Mac, 2013

PERANCANGAN DRAMA PEMBUNUHAN UNTUK PRU 13 DIBONGKAR : ZULKIFLI NORDIN


Jangan tak percaya dengan apa yang dirancang oleh Anwar Ibrahim untuk PRU 13 termasuk melenyapkan orang kanan dia sendiri dan memfitnah yang dituduh angkara perbuatan Najib? Bukan setaka t itu sahaja malah akan muncul dengan jam omega palsu yang dibeli? Semuanya didedahkan oleh YB Zulkifli Nordin yang juga merupakan Peguam beliau sendiri dan kini menarik diri dan menentang dia semula kerana tidak mahu terlibat dalam konspirasi yg terancang. (KLIK) untuk tengok video...

Pendedahan YB Datuk Zulkifli Noordin, bekas peguam Dato' Seri Anwar Ibrahim berhubung strategi dan tindakan yang sedang dan akan dirancang oleh Anwar Ibrahim dan orang-orang kanannya menjelang PRU ke 13. Pendedahan ini di buat di padang SMK Panglima Raja, Pasir MAS di dalam program Rakyat Kelantan Naik Angin pada 9 Mac 2013.

Difahamkan Anwar Ibrahim dan sekutunya sedang merancang pembunuhan terhadap orang kanannya sendiri samada Wan Azizah atau pemimpin yang lain demi untuk menuduh Umno yang melakukannya. Ini akan membuatkan rakyat simpati dengannya dan terus mengundi pakatan rakyat.

Anwar juga dijangka merancang untuk bersumpah bukan syarie bahawa beliau tidak pernah melanggan cina doll dan meliwat Saiful disaat-saat akhir menjelang PRU13.

Datuk Zulkifli Nordin mendedahkan ada rancangan yang sedang diatur oleh Anwar untuk mengeluarkan jam Omega yang mereka telah beli di pasaran untuk ditunjukkan kepada rakyat bahawa beliau tidak pernah melanggan pelacur cina Doll.

Agen Anwar sekarang sedang giat memujuk pegawai kanan Rosmah Mansor dan pegawai Polis yang terlibat dalam penyiasatan kes Altantuya  dengan bayaran lumayan supaya mereka mendedahkan dikhalayak ramai tentang keburukan Rosmah Mansor dan kaitan dengan pembunuhan Altantuya.

Semua perancangan ini akan dilakukan apabila terlalu hampir hari mengundi kerana dikala itu UMNO tiada ruang untuk menjawab semua tuduhan dan akhirnya undi simpati akan berpihak kepadanya. Sumber dari sg rapat online...

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND