25 Mac, 2013

PANAS: SKANDAL SEKS USTAZAH SEGERA JANDA BEKAS ARTIS TERLAMPAU

PANAS : Kisah skendal SEKs seorang Janda bekas pelakun yang kini popular dengan pelbagai kerenah dan mulut celupar bau longkang, difahamkan dia nie sebelumnya merupakan seorang pelakun yang tak lah seberapa hebat, semenjak meninggalkan bidang lakunan satu malaya kecoh bila kontrovesi dia dengan suami mendapat perhatian seluruh Malaya.

Kalau dulu dia menjadi pujaan ramai, sebaliknya bila dah tak laku dia mengambil jalan pintas dengan menceburi bidang politik untuk megembalikan popularitinya yang semakin dilupakan, pernah hangat dan menjadi perhatian ramai terutamanya wartawan hiburan dengan pelbagai tingkah lakunya yang begitu ketara thap tertinggi meroyan, pada awalnya dia mendapat simpati ramai peminat seolah beliau diinayakan

Sebaik menjadi J rakyat atau peminatnya terkejut dengan beberapa isu Panas olehnya yang menampakkan peribadinya yang sebenar, peminat kini makin getek dengan tingkah lakunya terutama dia yang begitu ketara memaparkan keceluparannya yang boleh dikategori sebagai mulut puaka yang berbau longkang.

Paling mengejutkan bila menukar imej sebagai muslimah dan sebaik menjanda kononnya menerima wahyu dan sedar yang amat sangat dengan pelbagai kesilapannya yang lalu, beralih menjadi model dengan memperagakan pakaian muslimah atau ratu tudung morden yang sebenarnya tak pun berapa nak menjadi

Sebaliknya kebelakangan ini diatas mulut bangkainya yang mula menghina, mencaci pemimpin, mempertikaikan pelbagai isu dengan begitu celupar tanpa berhemah menjadikan peminat mula getek dan meyampah dengan sikap nya apatah lagi bila mendapat laluan politik yang diangkat sebagai ustajadah segera, mulut bangkainya mengeji serta mencacai siapa sahaja yang bukan sealirannya dan melebelkan dia lah sebenarnya berhemah dan seakan kompom sebagai ahli syurga kerana kononnya menerima hidayah tuhan.

Bukan itu sahaja malah sifat mencaci dan fitnah sudah menjadi kegemarannya kerana cara begini nampaknya boleh mempopularkannya kembali sebagai artis pencen yang dah lapok. beberpa gelaran atau award oleh rakyat dimenanginya termasuk juara pencalonan sebagai Ustazah megi @ segera, ustazah Buwah dan macam-macam lagi sekalipun setiap kali berceramah boleh buat orang ngantuk popular hanya setaraf Muka JERUK HANTU yang berangan 'cantik tak muka ka bie?' jual kosmetik.

Semakin kerap mencaci, fitnah, menghina, memuji diri sendiri menampakan betapa meroyannya janda nie, secara tak lansung peminatnya dulu sudah mula memahami kenapa dia boleh jadi menjanda. bukan sahaja memfitnah derta mencaci pemimpin kesayangan rakyat malah ada ketika menghina kematian perwira yang terkorban, mengeluarkan fatwa ikut sedap mulut bangkainya jer. kita cukup faham demi popular dia kekadang diluar dugaan buat kenyataan yang tiada akidah sambil membandingkan dia lah yang terbaik

Dengan kuasa tuhan akhirnya baru-baru ini beberapa siri pendedahan terbongkar, disebalik muslimahnya dia sudah ada yang mula mendedahkan pelbagai sifat tersembunyinya sebelum ini, rupanya dia juga paling buruk dan busuk, rupanya sebelum nie dia juga berniaga daging, bukan macam daging biasa yang reganya 20 atau 30 sekilo, sebaliknya boleh mencecacah nilai puluhan ribu Ringgit yang hanya boleh dimamah dan tak boleh dibuat gulai, adoiiii apa dah jadi nie?

Malah tanpa disedarinya pelbagai bukti mula didedahkan sehingga rakaman dailog atau sms yang selepas service seperti Your service is very good sir yang kononnya mengiktirafkan kehebatan pelangannya atau mungkin sekadar tidak mahu pelanggannya lari kot! sekalipun bahasa orang putihnya standard bangla jual strawberry di Cameroon Higland jer! jelas dia bukan baru dan dah bukan janggal dalam kerja nie. lebih menggemparkan bila khabarnya bakal ada pendedahan bukti dia terlibat dalam menjual daging untuk dimamah semasa berhias menjadi Artis Janda.

Paling jijik sehingga sanggup mintak hasil pada Abang Ratah hanya kerana nak buat sambutan hari jadi jer! bukan hari jadi dia pun!!! ditambah lagi bakal panas jika benarlah ada pebongkaran yang tentunya menggemparkan bila yang dipujinya rupa-rupanya ada kaitan dengan orang politik lagi!!! jeng jeng jeennnggg!!!

Elok ler tu pada teman sebab dah naik muntah tengok dia meroyan mengalahkan heroin Hindustan jer dia rasa. semakin lama nampaknya perangai dia yang suka caci maki dan fitnah makin ketara macam Haram Jadah jer!!! kita tunggu jer bila pendedahan nanti! tau ler dia langit tinggi rendah! habis rosak akidah semua janda akibat dia seekor jer! Perasan lawa sangat kot? adoi tak sedor diri nie yong oiii!!!

Dari orang tertarik kini dah mula yang muak dan trauma dengan perangai gampang dia, sesedap mulut jer nak caci dan buat kenyataan haram jadahnya, tunggu ler nanti bila dibongkar! tau ler nanti, kalau tak nyusahkan orang islam atau melayu tak boleh ker? pegi ler keja jaga tiket sarkis, jual buah atau nasi lemak ker, tak da sapa nak marah malah banyak yang akan respek dari meroyan tak tentu pasai!!! kahak ptuiiiiii!!! Memang... memang HARAM JADAH!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SENYAP JER "OSAJAH" AR'BAIYAH ABABI NI... JAWAB LA, BETUL KE KO PEGI MEMANTAT KAT LONDON ??? KALAU BETUL, RM50,000 YG KO DPT TU, HARAMJADAH UTK KO & ANAK2 MAKAN YE??? JAWAB... SELALU KALAU MAKI ORG LAIN, KO LA YG BETUL, TAPI PANTAT SENDIRI TAK TERJAGA !!

Tanpa Nama berkata...

imah janda kaya 0196699406

Tanpa Nama berkata...

Adoiyai....0123932842

Tanpa Nama berkata...

em...jando

Tanpa Nama berkata...

Ah ah....0102361993

Tanpa Nama berkata...

0104257386..iza.cun

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND