26 Mac, 2013

PAS ADA ULAMA ATAU ULARMARK? SOAL KUASA BOLEH HINA DAN FITNAH?


DEMI KUASA APA SAJA SANGGUP DAN BOLEH! Dulu mungkin kita rasa lebai mangkuk Parti Ajaran Sesat nie diinaya, maklumlah dalam memperjuangkan Islam Fitnahnya banyak,  tapi dema lupa pada tuhan... Allah yang menentukan segalanya, kalau dia nak perlihatkan sebenar kejadian, tiada siapa yang boleh menghalang. Ikuti satu kisah bila Ulama juga dipersendakan serta diperalatkan menipu supaya dilihat mereka juga adalah ulama yang tersohor dalam sejarah...

Bukti PAS semakin terdesak kerana golongan ulama' semakin ramai meninggalkan mereka dan menyokong UMNO. Sampaikan sanggup mereka mengubah foto asal barisan ulama' tersohor Islam demi untuk menempatkan tok-tok guru mereka yang kini tunduk layu kepada kafir DAP (kecuali Allahyarham Fadhil Noor). Nasib baik Mat Sabu tidak termasuk sekali dalam foto di atas. Kalau tidak, mahu kena bala juga Malaysia ini!

Buat sesiapa yang kata UMNO itu parti sekular dan assobiyah kerana ada perkataan "KEBANGSAAN", sila baca Perlembagaan UMNO FASAL 3.3 yang jelas menyebut:

"3.3 Menegak, mempertahan dan mengembangkan Islam, agama rasmi negara serta menghormati prinsip kebangsaan beragama."

Sekarang bandingkan pula dengan Perlembagaan DAP, PKR dan manifesto terbaru Pakatan Rakyat; ada tidak disebut apa-apa tentang perjuangan menegakkan atau mendaulatkan, hatta mempertahankan Islam?!! Tiada? Jadi jika tiada mengapa mesti orang Islam menyokong pakatan haram pembangkang lagi, termasuk PAS?

Ulama' pun sudah sepakat menolak pakatan haram pembangkang dan menyeru undi diberikan kepada UMNO-BN. Bukankah mereka ini semua pewaris nabi?






1 ulasan:

Unknown berkata...

salamm..
minta tolong pautkan blog sy..
sy sudah pautkan blog anda..
http://rockmetalpower.blogspot.com/

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND