06 Mac, 2013

BLOG CAI PR TUDUH RAKYAT SABAH PENAKUT



Selepas menghina perajurit yang terkorban oleh Naib Parti Kencing Rakyat sekarang mereka menghina pula rakyat sabah sebagai pengecut, malah menyifatkan pembunuhan seorang dar i pengganas itu sebagai bacul dan penakut, dengan terang secara sinis blog pencacai ini nije memperlekehkan bagaiman 80 orang yang lawan sorang

Nampaknya ada lagi keraguan bila blog-blog pencacai yang menjadi lembu pakartun roket nie tak semena-mena. Marah dengan rakyat Sabah dengan menggelar sebagai pengecut, namanya sebagai pencacai begitu meragukan bila mempertikaikan kenapa rakyat Sabah yang terlibat dalam kawasan pembersihan oleh PDRM dan ATM terhadap pengganas sulu melarikan diri ketempat yang selamat. Kenapa perlu dipertikaikan tindakan melarikan diri ke tempat selamat?  Adakah demi menjaga nyawa keluarga terutama anak-anak ini dianggap pengecut?

Kita juga boleh menafsirkan apa yang blog pencacai ini ingin nyatakan, apakah dengan tindakan penduduk kampung melarikan diri kekawasan selamat bagi memberi laluan kepada operasi membersihkan pengganas sulu yang berselindung di kawasan kampung mereka. Apakah blog caicaian nie menuduh penakut kerana tindakan orang kampung ini juga bakal menyebabkan pengganas terdedah dengan serangan ATM dan PDRM? Bukan kah lebih memudahkan penghapusan pengganas ini? Kenapa menuduh penakut kecuali dia juga bersimpati dengan pengganas? Kenapa nak kesiankan pengganas? Semacam ada kaitan jer! Siapa yang sepatutnya dibela rakyat atau pengganas?

Paling memecah perut teman dibuatnya bila dalam blog haprak nie ada terpapar gambar PEMIMPIN YANG PALING SUCI!... Nak muntah teman yo! Tang mana sucinya dia, hehehe hebat si pembalun made in china yang diangkat begitu suci? Bior betui yop, dema ni makan daun ketum ker aper? 
Paling kelakor gila juga bila gambor kat atas nie teman tengok terpapar di blog lembu pakartun roket nie,hahaha... Macam nie ker ker SErikandi atau SARI KUNDI NEGARA dema ? Bior betoi, ini mesti terlebih ketom yang ditelan nie, jenis cai macam nie yang kutuk orang Sabah sebagai penakut? 

Selain tu juga ada gambar kalikartur yang menunjukan Pihak keselematan yang berhidung ala BABI menembak pak lebai atau Orang islam yang tak bersenjata, menembak ikut suka kepada orang Islam yang tidak punyai senjata sebaliknya hanya memegang tasbih sahaja. Nampak sangat blog nie memang sebagai bangkai dan dibabaikan Pakartun roket! 

Sudah sepatutya SABAH USIR JER PARTI KENCING RAKYAT...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada yg tak kena bila blog pr memaki hamun bila org awam meninggalkan rumah mereka ke tempat selamat yg PDRM sediakan.

Adakah ini cubaan utk membantu mengekalkan kedudukan saki baki penceroboh yg menyamar sbg orang awam di ground-zero?

MNLF tak sabar nak perang dgn Malaysia? Let thousand of them come... Islam ke tak Islam, let those MNLF bastard knew who they're f**king with.

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND