25 Mac, 2013

BABI BOLEH BERCAKAP? MAKIN KUAT SAWAN BABI BILA KEGAGALAN LEMBUKANRAKYAT SABAH




BABI KHALEWAT MULUT BAU BANGKAI MAKIN KUAT SAWAN BABI! Ternyata perancangan rancangan teliti untuk daruratkan Sabah ternyata gagal, malah terpaksa menanggung atau berhadapan rakan perlaksana yang terpaksa menerima kematian rakan mereka di Lahat Datu dan sempurna mati KATAK sia-sia dan mulai menyesal kerana kerana kematian yang begitu banyak yang hanya atau demi mencapai Hasrat Haram Jadah yang nak sesangat menjadi Perdana Montori di Malaysia nie. 

Nyata tak berbaloi ditipu dengan janji kencingan SABAH bakal menjadi,milik mereka yang akhirnya menyebabkab begitu banyak dari mereka yang terkorban, bukan setakat gagal malah terpaksa menerima hakikat gagal di DARURATKAN supaya Sabah tumbang sepertimana dijanjikan angan- angan seribu bintang dan cakrawala oleh si pele what nie. Bertambah bengkak bila untungnya tak seberapa berbanding dengan BAPAK kepada mangsa liwat yang kenyang dan jadi jutawan segera tanpa perlu susah payah macam pengganas di Lahat Datu dan Semporna yang terpaksa menanggung kematian yang begitu ketara tak berbaloi, senang lagi kalau jual air lior jer pun dah boleh jutawan segera.

Tak hairan lah kalau kita setiap hari semua Haram Jadah yang menjadi Lembu kepada pakatan Roket menjadi berang atau marah dan melahirkan dalam Laman twitter, Fb dan Lain-lain yang sebenarnya membuka pekung dibontot. Dapat kita rasa betapa kecewanya mereka dan terbukti tahap meroyan macam nie dah cukup tenat kerana gagal didaruratkan Sabah untuk menumbangkan BN di PRU 13 yang kian hampir dilaksanakan kerana Sabah juga merupakan kubu kuat BN.

Kadang-kadang ada logiknya kenapa mereka kena sawan babi terutama pemimpin utama yang kebelakangan ini cukup terang melahirkan mulut longkang di laman Twitter, blog, FB dan lain-lain. Terjawab bila sawan babi oleh pemimpin utama termasuk Janda artis tak laku yang meroyan kuat. Hehehe nampak sangat mereka macam dah tau apa bakal terjadi sebelum ini di Lahat Datu dan Semporna. 

Jadi tak heranler muka dema nie makin macam gampang sanggup jadi babi disusukan oleh anjing roket Menghina PDRM sebagai Anjing! Hahaha paling kelakor yang anjingkan orang lain tu pulak dari spesis lain iaitu BABI!  Cerita lanjut di blog Badut rakyat (KLIK SINI)

Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND