06 Mac, 2013

LAGI BABI SPESIS TIAN CUA DITEMUI



Pencacai tegar yang suka dilembukan aljubri kali ini jelas silap langkah bila merasakan apa yang mereka buat dengan menghina nyawa perwira-wira yang terkorban akibat serangan hendap yang terancang oleh ketua babi pembangkangkang seperti yang didakwa oleh risikan negara Filipina sebelum ini.jelas perancangan dibuat berdasarkan atas kegagalan menawan Sabah oleh pakatan Roket yang menyedari mereka bakal tersungkur di PRU 13 terutama diSabah yang bakal menghancurkan harapan mereka menawan negara secara rampasan. 

Dalam pada itu pulak ada juga dua ekor babi yang tampil menyonsang akidah unjuk betapa kurang hajar dan Haram jadahnya dema bila dengan terang menghina sama seperti Babi tian dengan memaparkan kartun dan komen mengutuk tentera didalam wall FB dan lukisan kartun. 

Norhayati Shah dalam laman FB nya yang jelas menghina pasukan keselamatan negara yang kononnya didakwa kenapa berani terhadap rakyat di himpunan bersih sebaliknya takut atau gagal bertempur dengan pengganas sulu di Sabah. 

Babi nie memang macamg haram jadah, kalau nak spin pun kena ler ikut logik ler gampang! Lu bodo ka, mana ada tentera masa lu orang macam haram jadah jadi beruk berhimpun haram macam gampang semata-mata lu nak tunjuk betapa anjingnya lu orang boleh dilembukan oleh am BIG A dan aljubri! Lu orang memang cai yg tau angguk, mana lu orang berani angkat muka sekali pun lu punya agama pun dia orang boleh lelong 3 seringgit! Kahak ptuii!!! Kalau lu boleh suka pak lu hina perwira negar yg terkorban, apa lu ingat lain orang tak boleh buat yang sama pada lu?

Seekor lagi babi negara yang memang spesis haram Jadah si Zunar lagi kuat babainya sebagai lembu cacaian aljubri, suka pak mak dia jer tunjuk betapa Haram Jadahnya lu dalam kartun yang tak popular mana pun, biasa ler bila dah tak laku nie kita paham lu kena mencacai untuk hidup, kenaler ikut telunjuk sebagai pencacai sebab nak carui makan,elok la bagi anak bini lu makan duit macam tu...

Ni sorang lagi yang mewarisi sifat babi macam tian, orang Perak terutamanya tak akan dapat melupakan bagaimana dia dan si lambei yang sekarang nie paling kuat meroyan adalah dua babi yang menghina kedaulatan serta institusi kesultan terutama di negeri perak yang pernah mereka perlekehkan PERAK DARUL KARTUN, semunya bermula dengan menteri besar MeroyanPerak yang terpaksa turun pangkat bila tidak lagi jadi MB lagi. Terasa hilang pangkat boneka kepada roket nie dia dan Kartun Babi nie  tetiba melalak meroyan menghina Negeri Perak dengan mengatakan Perak Darul Kartun

Bukan ker peranga dema ni sama dengan oengganas yang ada , dan elok ler tindakan sama seperti di peristiwa dilahat datu, hidup pun makin menyusahkan orang lain, dah ler perangai macam babi yang makan najis  sendiri,  tambah jelas lagi bila buat kartun macam nie menunjukan betaoa haram jadahnya lu sebagai pengkhianat negara yang mahukan negara iucar kacir? Elok la lu tampil tunjuk betapa sifat kebabian lu yang sungguh berhemah, giller apa... Memang lu bagi anak bini makan duit cai macam nie? Sanggup sungguh lu?


Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND