21 Mac, 2013

VIDEO ALJUBRI MELIWAT! I DATANG JAUH UNTUK U TAU!

Malam nie tentu PKR se Malaysia bakal bergegar, PAS akan tahu siapa sebenarnya perdana menteri yang dema sokong, pada sesiapa yang tak tahan loya jangan tengok,video kali nie lebih jelas, ada kaler danada dailog lagi, tapi kalau dengar ayat yang aljubkata dah tentu meloyakan kalau anda bukan kaki bontot

Ayat MENGAYAT nak membontot amat memualkan, I datang dari jauh tau, i tinggalkan segala sibuk i pasai u dan beberapa lagi dailog yang cukup jelas nampaknya first round dah buat teman nak muntah! Macam gampang ayat yg keluar dari mulut kaki jubor nie sebagaimana nak menjubor jantan aww nie! Ni ler rupa yang diangkat sebagai pemimpin utama, ini juga yang diangkat sebagai imam dalam masjid, ini lah juga yang dikatakan diinaya padahal dia sendiri yang jadikan sendirwara tipu hidup-hidup rakyat malaysia

Apa pun kita tunggu dan tengok sendiri,kali nie sekupang jamin bakal bergegar lah Pakartun Roket danbagi PAS pulak sudah tiba masanya bertaubat dan mengakui jalan moker dah silap, jauh tersasar, kalau masih menyokong lagi nampaknya sah lah parti ini sebenarnya lebih kepada tentera dajal di akhir zaman.taksub dan mempermainkan ugama Islam dan Tuhan maka layak lah diperangi....



1 ulasan:

Awanama berkata...

auw!

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND