23 Mac, 2013

GOMO KENA PUKUL?

Apa dah jadi dengan GOMO? Benarkah dengan pendedahan baru oleh blog-blog yang keluarkan video yang menunjukan pemimpin yang dipuja bakal jadi boss besar atau PERDANA MENTERI kalau liwat  sudah diterima oleh pakartun Roket. Nampaknya biar gomo kena pukul bukti penyokong pakartun Roket sudah mula menerima gay dalam pakatan yang nampaknya PAs merelakan liwat sudah boleh diterima?  Ikuti pendedahan dari blog tokguru86 bila gomo kena pukul! Hehehe rupanya gay pun boleh ada kaki pukul wooo

Breaking News!! @PapaGomo Dipukul DI Segambut. Gambar.


Hari ini, Utusan Malaysia telah mendedahkan wajah seorang individu yang disyaki pengendali blog PapaGomo berikutan pendedahan video liwat Anwar Ibrahim dengan pelajar yang berasal dari Sabah oleh blog tersebut. 


Akibat itu, hari ini individu tersebut yang dipercayai pengendali blog PapaGomo seperti yang dikeluarkan oleh Utusan Malaysia di datangi dua lelaki yang menaiki motosikal berkuasa tinggi. Salah seorang daripada lelaki yang menaiki motosikal tersebut memukul individu yang dipercayai PapaGomo secara melulu.


Berkemungkinan besar, kejadian tersebut  ada kaitan dengan pendedahan video Anwar Ibrahim oleh pengendali blog PapaGomo semalam. Video tersebut yang mendedahkan perilaku homoseksual Anwar Ibrahim bersama seorang Mahasiswa dari Sabah. 


Kejadian insiden individu disyaki pengendali blog PapaGomo di pukul di sekitar Segambut ini telah mengakibatkan berlaku pendarahan di kepala dan beliau sekarang mendapat rawatan di HKL.


Kepada kawan-kawan, kita semua doakan agar PapaGomo selamat dan dilindungi Allah SWT. Jasa beliau cukup besar dalam perjuangan ini. Wasalam.



Tiada ulasan:

ANDA JUGA MUNGKIN MENCARI INI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cerita kengkawan

YANG SEKUPANGDUA SELALU ROUND